Unconfigured Ad

Collapse

Uflaks!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • galmania
    • Jul 2005
    • 604

Uflaks!

Var ute å koste meg med pz mustangen i går, selv om det blåste så hardt at det gikk mer baklengs enn framover innemellom. Dreiv etter hvert når vinden roet seg å øvde på å fly inverted i 8tall da jeg merket at det plutselig ble mindre respons på styringa, og før jeg rakk å få det ned til bakken var servoene døde, og jeg kunne ikke gjøre anna enn å dra av throttle, og se på at det stupte ned.

Og der satt det da, høyt oppe i et tre (ikke at det er første gangen dette flyet har vært i et tre). Fikk det ned etter en halvtime med febrilsk risting i treet, kasting av pinner og banning.

Det lukta rart inni flyet når jeg åpna det, og servoene orker bare så vidt å røre på seg, så noe har nok skjedd med kontrolleren eller mottakeren, samme kan det være for de sitter jo i samme boksen, idiotiske patenter.

Så i dag blåste jeg støvet av (og limte sammen igjen) den gode gamle e-starteren da. Koste meg med den helt til propellen knakk til tross for en vakker landing. SELVFØLGELIG var det den eneste propellen jeg hadde
    Attached Files
    Geir Amund Lindberget
Working...