H-King SkySword 1200mm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• tyor
    replied
    Denne ble solgt videre som turbin trainer til en annen i klubben som ville prøve turbin. han fikk 2 turer på den på tirsdag og var strålende fornøyd

Leave a comment:

• tyor
    replied
    ja ble fornøyd med den der. nå er det å pusse litt på den dårlige lakken til hobbyking og få på noe ny lakk. kjøpt orange lakk på bil tema. tenkt å lakkere og så legge på striper med svart tape og klar lakk på toppen.

Driver med en konvertering til også. har kjøpt en kolibri t-40 som skal inn i j10 fra hsd. håper det blir like vellykket

Leave a comment:

• Lars N
    replied
    hehe pen lyd du har fått i den EDF'en gitt

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Fikk 2 turer på den i dag. og den fløy som på skinner. her er litt video fra tur nr2

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Da er denne konvertert til turbin. Den har overtatt en kolibri T35 som jeg har hatt i en flyfly mirage. Blir re-maiden i morra hvis alt fungerer som det skal

Leave a comment:

• tahustvedt
    replied
    Mistenker at lydene i HK sin video er lagt til i redigeringen.

Leave a comment:

• Kyrre
    replied
    Her er et klipp av min FMS yak-130, dette er ytelsen og lyden jeg vil ha. Så nettopp HK's egen produktvideo med masse kryssklipping og flybys som ikke gir noe inntrykk av hvordan den faktisk flyr, men den høres litt for hårføner ut for min del.

Leave a comment:

• tahustvedt
    replied
    Jeg har 4S i alle mine 70 mm jet, så det er perfekt for meg. 6S-pakkene mine er for store for småfly med sine 5000+ mAh.

Leave a comment:

• Kyrre
    replied
    Visste ikke at den kom som kit også, så takk for tipset. Har en FMS Yak-130 som går som rakkern på 6S, samme vifte koster bare 40$ hos Aliexpress, og jeg tipper at Skysworden hadde flyttet seg bra med samme oppsett. Men det dukker vel opp noen videoer snart så man kan få et inntrykk av hvordan den flyr med 4S. Habu'en jeg hadde fløy jo ikke så verst på bare 4S, og jeg har masse 1500 pakker til dronene mine jeg kunne kjørt parallelt for 3000. De klarer nesten 100A i peak alene, så de bør gi godt trøkk i en edf også.

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Originally posted by Kyrre
    Bare synd de har gått for 4S og ikke 6S Hadde den vært for 6S, hadde jeg bestilt en på rappen.
    Kan jo kjøpe den som kit da og sette inn eget utstyr
    https://hobbyking.com/en_us/h-king-s...990mm-kit.html

Leave a comment:

• Kyrre
    replied
    Bare synd de har gått for 4S og ikke 6S Hadde den vært for 6S, hadde jeg bestilt en på rappen.

Leave a comment:

• tyor
    replied
    hehe den var jo tøff. Sikkert bra hastighet på den

Leave a comment:

• tahustvedt
    replied
    Nå har de kommet med mindre utgave. Kunne tenke meg en sånn liten en:
    https://hobbyking.com/en_us/h-king-s...mm-40-pnf.html

Leave a comment:

• tyor
    replied
    har fått noen turer med denne nå. og begynner å bli kjent med den. den flyr egentlig veldig bra. må bare være litt forsiktig så man ikke legger den over for mye i svingene i liten fart, da skjærer den gjennom. Har nå lagt inn forsinkelse på throttle for å simulere turbin. tenkte det kunne være greit å teste da jeg driver å bygger min første jet. Det gikk bra helt til landinga. den throttlet ned mye saktere enn beregnet så hadde litt for stor fart når den landet så den spratt opp igjen og gikk rundt. bare noen små skader som er lett å reparere heldigvis. her er video fra i deg med kamera montert bak på halen på flyet.

Leave a comment:

• tyor
    replied
    Fikk en tur igjen med skysworden i dag. Har forlenget neseleggen med 1.5cm for å få opp snuta litt. på første forsøk så hadde jeg ikke sjans til å få den av strippa. men så begynte det å blåse litt så fikk tatt den mot vinden da gikk det bra. Prøvde flaps på landing nå. de bremser enormt. måtte ha halv trottle i innflyginga for att den ikke skulle stoppe opp. Desverre spratt den opp igjen i landinga og landet litt sidelengs så den slo ut ene understellet og knakk snuta.. men det er bare å lime. Ble filmet med ett foxer legend1 som var stripset fast på brillestanga mi så er ikke noe zooming. men er ett par lowpasser der og det er bra fart i den

Leave a comment:

Working...