Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei folkens, jeg legger ut litt om og av min skymaster F-16 som jeg kjøpte påbegynt av Jone Birkelid, han hadde også kjøpt den påbegynt, men måtte rydde plass i boden.
Her er det bilder fra da jeg hentet den, til Skala Fyresdal stevne. Jeg hadde flaks da stabben ble revet av på jomfru turen.
Da var ny stabb på plass fra Skymaster.
Den originale stabben er av balsa, mens den nye er composit. Jeg skal IKKJE bruke overføringen som er var der, denne gangen skal servo monteres i stabben.
Da har jeg fått dratt ut den gamle sideror overføringen, og montert servo i stabben med bare en enkel overføring som skal tåle en god del mer.
Å montere alt tilbake i modellen får jeg ta i morgen.
Måtte også tilpasse litt (ca 5mm) i firkant på den nye stabben.
Så er det lakkering som skal gjøres.
Har dere sett, nå er den klar nok får å flys igjen,.
det er fortsatt luft i tankene etter de ble fylt opfyi Fyresdal. Skal ha en oppstart i nær fremtid for å få ut eventuel luft i slanger etter at turbinen har vert ute. Lakkering kommer etterhvert, må bare bli enig med meg selv om jeg skal ha samme skjema, eller bytte.♂️
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment