Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMHW Red Eagel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ingeb
    replied
    Decal montering på kroppen er godt i gang

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Nei, de ser ut til at de funka best å legge på tørt for min sin del... de blir minst blære då Men då må eg legge på ei og ei fjær, litt tidkrevande men en for ta tida til hjelp

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Då får vi sjå om denne væska funka bedre, delte opp decala så dei ikkje blir så store å uhandterlige.

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Har montert siderors og høgderors opplegg i kveld

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Hoo Hoo...Bjynde å nerme seg no

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Nja , føle meg ikkje akkurat heilproff akkurat , her blir de mest lørn by duing

    Leave a comment:


  • Eureka
    replied
    Ahaaa, allerede helproff, med andre ord.
    //K

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Sån har eg

    Leave a comment:


  • Eureka
    replied
    Du kunne tatt med et par sånne også, så blir du helproff
    https://www.mdpsupplies.no/squeegees.aspx

    Kjell

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Bestillte denne på anbefaling i frå butikken.

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Ok , tok å bestilte skikkelig applikasjonsvæske på en webshop no dvs. dei kalte de appliseringsvæske, så får eg prøve sprøyte på meir væske ,har en misstanke at eg har sprøytt på for lite væske. Så får vi sjå

    Leave a comment:


  • Eureka
    replied
    Originally posted by ingeb View Post
    Ja nermer seg snart ferdigstilling no , må sei etter montering av decor på begge halerorsflatene så kom eg best ut me den sida som eg la på uten aplikasjonsvæske ( en dåpe salo på en liter vatten) dvs den eg la på tørt vart heilt fin mens den med væske påføring vart bere full av bobler .
    Du må ha på nok applikasjonsvæske til at hele merket "flyter".
    Når du ha plassert det nøyaktig,så bruker du et plastkort og drar ut all væsken fra under merket. Da blir det ikke bobler.

    Kjell

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Ja nermer seg snart ferdigstilling no , må sei etter montering av decor på begge halerorsflatene så kom eg best ut me den sida som eg la på uten aplikasjonsvæske ( en dåpe salo på en liter vatten) dvs den eg la på tørt vart heilt fin mens den med væske påføring vart bere full av bobler .

    Leave a comment:


  • Lars N
    replied
    Blir jo veldig bra dette altså, gleder meg til å se den i et stykke snart

    Leave a comment:


  • ingeb
    replied
    Som smått komt i gong med decal monteringa, starta på halerorsflatene fyst ,enklere å ta igjenn visst en skulle drite seg ut.
    Denne type decaler skal visst vere tettpiksla med små hull men det er så smått at det ikkje er synlig dette for å unngå luftbobler under decala, i følge produsenten skal denne gå å montere måde me og uten applikasjonsvæske , eg bruker væske ,ser då at de er lettere å rive avigjenn for evt. justering, fikk beskjed med den lokale decortapemontøren at følgetapen burde ligge på til dagen etter...så ditte blir spennande å sjå resultatet av i morgon

    Leave a comment:

Working...
X