Hei og takk for sist!
Kjekt at forumet er oppe å går igjen
Legger ved nokon bilder , ditte prosjekt går de dessverre ganske treigt med , slik er de når der er tusen andre prosjekter pågående samtidig
Men litt har skjedd sidan sist, kjem med meir bilder etter kvary
TF Piper Arrow
Collapse
X
-
Med dei her mistet eg all kontakt, har heldigvis ikkje betalt noko endå, leste på nettsida deira at dei har instilt all produksjon av retracts in til videre.Retracts er allereide bestillt med centuryjet
....elektriske:) Dyrt, men det er et must på dette flyet
Leave a comment:
-
Var så heldig å fekk tak i nytt i eske Luft retracts med en kar i Danmark til halve prisen
Leave a comment:
-
-
-
Ja, tenkte å bruke 2-komponet sparkel og stryke det ut med fingeren i kvart spor, trur det blir lysannlegg på , har i alle fall laga til trekkemuligheter.Hei, blir bra det her, ser du har tatt deg tid til å ordne disse nedsenkede linjene i ror og flaps delene, mye arbeid men ser mye bedre ut når betrekning kommer på. Jeg hadde lys på toppen av sideroret og bygde det inn før jeg lukket sideroret.
Har du bestemt deg for el eller glow/bensin?
Det ser ut til at det blir glow ja, fikk meg tak i en brukt Os Gemini FT160,fantastisk fin lyd av denne motoren, trekker ned to flexrør til under cowling så trur eg ikkje det blir så veldigt med oljesøl.Leave a comment:
-
Hei, blir bra det her, ser du har tatt deg tid til å ordne disse nedsenkede linjene i ror og flaps delene, mye arbeid men ser mye bedre ut når betrekning kommer på. Jeg hadde lys på toppen av sideroret og bygde det inn før jeg lukket sideroret.
Har du bestemt deg for el eller glow/bensin?Leave a comment:
-
-
-
-
Synest denne var en fin modell og flaug veldig godt, usikker på om dette er en Gold edition Piper Arrow.
Leave a comment:
-
Veldig fin byggevideo det der, såg ut som den flaug veldig fint også,Bygg og Jomfrutur https://youtu.be/vUsjkaGP-50
Ka elektro oppsett du har på denne modellen?Leave a comment:
Forum Bottome ADS
Collapse
Leave a comment: