Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motorkoblinger, Trex 450

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorkoblinger, Trex 450

    Har fått 450 SE V2 nå, men i settet er det ikke med koblinger til batteri / ECS såvidt jeg kan se.

    Men pleier dere andre som er drevne i elektrogamet å bruke koblinger mellom ECS og motor, eller lodder dere bare sammen disse kablene ?

    Isåfall kunne jeg jo brukt disse koblingene på batteri / ECS. Men det blir vel muligens vel tungvint om jeg må ut med motoren.

  • #2
    til batteri - esc er det deans ultra plug som dominerer

    Siden finnes ikke
    Mvh Jan Ulrik Opheim

    Comment


    • #3
      Originally posted by Rappis

      Men pleier dere andre som er drevne i elektrogamet å bruke koblinger mellom ECS og motor, eller lodder dere bare sammen disse kablene ?

      Isåfall kunne jeg jo brukt disse koblingene på batteri / ECS. Men det blir vel muligens vel tungvint om jeg må ut med motoren.
      Mellom ESC og motor har jeg har bananplugger som jeg har trekt ei krympestrømpe over. Deretter tok jeg en skalpell og kutta i rundt skjøten slik at de er lette å ta av.

      Mellom ESC og batteri bruker jeg Deans
      -=-Trondheim Mfk-=-
      * Raptor 50 Titan (SE)
      * T-Rex 450SE
      * E-Sky CP2 (Solgt)
      * Vortex
      * E-Starter
      * Slow Stick
      * Spektrum DX7

      No helicopters were harmed in the creation of this post

      Comment


      • #4
        Jeg liker personlig å lodde på kontakter mellom ESC og motor. Dette av praktiske årsaker. Jeg liker å ha muligheten til å bytte en regulator uten å ta fram loddebolten. Sikkert mange meninger rundt dette også

        Jeg bruker 3,5 mm gullplugger på de fleste oppsett, og de vil fungere utmerket til T-Rex. Disse fåes kjøpt hos de fleste hobbybutikker og er rimelig priset. Og som foreslått tidligere er Deans utmerket å ha mellom batteri og ESC
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment

        Working...
        X