Announcement

Collapse
No announcement yet.

t-rex tail shaft

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t-rex tail shaft

    De 2 siste kræsjene så gikk tail-rotor shaft. Reservedelene jeg har er uten selve drevet, som også lå i samme delepose. Er det meninga at jeg skal klare å få drevet over på den nye halerotormasta?
    Honeybee CP 2

  • #2
    Om den er i plast så ja, det mener de, men metall er bedre. De i plast kan fort begynne å slure etter en tur i bakken med halerotoren

    Comment


    • #3
      Ok, jeg har bare hatt alu-drev. Har prøvd å få selve drevet løst fra masten, men da trenger jeg kraftigere verktøy, og da tipper jeg at jeg ikke vil klare å få det på igjen uten å få en bøy på masta i prosessen.
      Honeybee CP 2

      Comment


      • #4
        Det er alltid mye vanskeligere å få dem av for de er limt eller det er brukt gjengelås.

        Comment


        • #5
          Flotters, får prøve å få det av.
          Honeybee CP 2

          Comment


          • #6
            Om du har et rør som passer akkurat utenpå akslingen som du trer inn fra rotorsiden og kakker på dette er nok det den letteste måten å få den av uskadet

            Comment


            • #7
              Var det jeg gjorde, men hadde da kun en kjele å slå med. Da rikka den seg ikke. Akkurat flytta, så verktøytilgangen er ikke den helt store enda. Vært en tur på biltema, så nå bør det gå greit håper jeg.
              Honeybee CP 2

              Comment


              • #8
                men hadde da kun en kjele å slå med
                Omtrent like avvendlig som et kjevle skulle jeg tro? Passer best til å denge fulle ektemenn som kommer sent hjem?

                Comment


                • #9
                  Neida, var en liten kjele med tykk bunn. Tar det man har for hånda. Går nok bedre med hammeren ja.
                  Honeybee CP 2

                  Comment


                  • #10
                    Gikk fint som bare den. Men litt vanskelig å vite Nøyaktig hvor langt inn drevet skal presses på den nye masten. Ble ikke 100%, men blir det for tight når alt er satt sammen får jeg bare vente på den nye i posten.
                    Honeybee CP 2

                    Comment

                    Working...
                    X