Announcement

Collapse
No announcement yet.

Atom deler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atom deler

    er det fler butiker som selger Atom deler , vet om Mikronor men finss fler her i Norge, eller EU
    noen linker , spesiellt på 6HV takk
    hjelper ikke så nye med de från US ( amainhobby , Nankin Hobby ) dem sender ikke ut af US
    Last edited by ragge1; 06-04-11, 20:51.
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

  • #2
    Hva er det nå du har ødelagt? Er bare mikronor i Norge, men i England har man Weston UK som kanskje kan hjelpe deg

    Comment


    • #3
      Butikker selger over alt men ikke distriutører, samme regler for alle. Akkurat nå er det vel kun Mikronor her i norge, han har uansett oversikten over hvilke butikker som selger, hvis det er noe du ikke finner på websiden bare ring dem, de har mere. Er no begrensninger i webbutikken. Han driver og skal oppgradere systemet for å få mere av greiene han har på lager ut på websiden. Etter som jeg forstår har han meget god delestøtte nå.
      Last edited by klaus; 06-04-11, 21:20.
      Klaus Myrseth
      Compass 7HV FBL / 3D+ FBL / Atom 500 FBL

      Team Manager - Team Compass Scandinavia

      Comment


      • #4
        ingenting endå men greit å förberede seg
        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

        HD 500 Cell : brain2

        DX9

        Comment


        • #5
          Amain sender da til norge. Har handlet flrere ganger hos de jeg.
          Noe spesielt med akkurat Compass deler da eller?
          arhennie

          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
          http://hadelandmfk.no/
          www.henniehobby.no/arne

          Comment


          • #6
            Originally posted by arhennie View Post
            Amain sender da til norge. Har handlet flrere ganger hos de jeg.
            Noe spesielt med akkurat Compass deler da eller?
            eg og har köpt mye der men compass allså nestan på allt 6HV deler så står det ( This product is not available for export to some countries in the European Union and Scandanavia )
            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

            HD 500 Cell : brain2

            DX9

            Comment


            • #7
              Originally posted by ragge1 View Post
              eg og har köpt mye der men compass allså nestan på allt 6HV deler så står det ( This product is not available for export to some countries in the European Union and Scandanavia )
              Så vanskelig det skulle være da.
              Kjøp T-rex
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • #8
                Har handla litt fra rcheliparts.nl som også har gode priser på OS motorer for de som skulle kikke etter det.
                Honeybee CP 2

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ragge1 View Post
                  eg og har köpt mye der men compass allså nestan på allt 6HV deler så står det ( This product is not available for export to some countries in the European Union and Scandanavia )
                  Jeg har lite sans for at Compass skal detaljkontrollere markedet på den måten. Det er jo det samme trollet som regionkodingen til filmbransjen. Garmin har/hadde det samme opplegget for GPSer - butikker i USA hadde ikke lov å selge til kunder i Europa. Interessant nok var EU-variantene mye dyrere enn US-variantene.
                  Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                  Anything worth doing is worth overdoing!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by arhennie View Post
                    Så vanskelig det skulle være da.
                    Kjøp T-rex
                    Det er ikke lenge til man får kjøpt Aling deler på Kiwi..
                    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                    Comment


                    • #11
                      En enkel måte å omgå hele dritten på er vell å bruke Jetcarrier?

                      Jeg gjorde det en del før når jeg handlet f.eks Burton snowboard utstyr fra statene.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Brumm View Post
                        Det er ikke lenge til man får kjøpt Aling deler på Kiwi..
                        Det har du strengt tatt litt rett i. Ikke lenge siden jeg så Kiwi solgte støvsugere, og Align er vell i utgangspunktet et støvsugerfirma?

                        ALIGN CE1032 WET/DRY/BLOW VACUUM CLEANER products, buy ALIGN CE1032 WET/DRY/BLOW VACUUM CLEANER products from alibaba.com

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Trulsen View Post
                          En enkel måte å omgå hele dritten på er vell å bruke Jetcarrier?

                          Jeg gjorde det en del før når jeg handlet f.eks Burton snowboard utstyr fra statene.
                          Blir ikke det veldig dyre deler da? Har ikke sjekket pris på å ta småplukk via dem jeg, men jeg ser i allefall ikke på det som en enkel løsning.
                          Det enkleste blir strengt tatt å omgå hele produktet
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • #14
                            Jeg kjøper alle mine compass-deler fra Mikronor, og dere med align kjøper kanskje de fra en annen butikk her i landet eller?

                            Det eksport-problemet har jeg aldri opplevd, og ser heller ikke at det har noe som helst å si for meg.
                            Honeybee CP 2

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Trulsen View Post
                              Det har du strengt tatt litt rett i. Ikke lenge siden jeg så Kiwi solgte støvsugere, og Align er vell i utgangspunktet et støvsugerfirma?

                              ALIGN CE1032 WET/DRY/BLOW VACUUM CLEANER products, buy ALIGN CE1032 WET/DRY/BLOW VACUUM CLEANER products from alibaba.com
                              For min del kan de godt produsere tamponger & bind, så lenge de klarer å forsyne meg med helikopter og deler
                              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                              Comment

                              Working...
                              X