Hei,
Fikk luftet min 450 for første gang på år og dag. Nå med v4 sw til 3gx, her må det ha skjedd mye siden jeg brukte denne sist, da var det v1.3 eller noe. Eller så hadde jeg litt mer "flaks" når jeg satte opp 3gx'en.
Men så til issuet mitt. Første tur gikk bra, og alt virket ok når jeg plugget av batteriet. Når jeg plugget i for tur 2 så skjedde det ingenting, dvs. 3gx boota aldri opp. Etter diverse feilsøking så virket det som esc'en er gåen. Måler, med billig multimeter, 2,5V på bec'en, altså på "throttle" ledningen.
Ikke det at jeg tror at dette er noe jeg kan fikse, og ny bestilles, men jeg er litt nysgjerrig om noe kan ha en aning på hva som har skjedd. Luktet ikke brent elektronikk av escen, kan heller ikke se noen komponenter som er brent. Går også utifra at jeg burde ha 5V på bec'en, altså måler jeg halvparten.
Noen som har noen ide?
Jostein
Fikk luftet min 450 for første gang på år og dag. Nå med v4 sw til 3gx, her må det ha skjedd mye siden jeg brukte denne sist, da var det v1.3 eller noe. Eller så hadde jeg litt mer "flaks" når jeg satte opp 3gx'en.
Men så til issuet mitt. Første tur gikk bra, og alt virket ok når jeg plugget av batteriet. Når jeg plugget i for tur 2 så skjedde det ingenting, dvs. 3gx boota aldri opp. Etter diverse feilsøking så virket det som esc'en er gåen. Måler, med billig multimeter, 2,5V på bec'en, altså på "throttle" ledningen.
Ikke det at jeg tror at dette er noe jeg kan fikse, og ny bestilles, men jeg er litt nysgjerrig om noe kan ha en aning på hva som har skjedd. Luktet ikke brent elektronikk av escen, kan heller ikke se noen komponenter som er brent. Går også utifra at jeg burde ha 5V på bec'en, altså måler jeg halvparten.
Noen som har noen ide?
Jostein