Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eflite 6v 1,5 amp ØK!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eflite 6v 1,5 amp ØK!

    Trenger en 6v 1,5 amp power supply for å lade 1s lipo til nano cpx med den orginale laderen. Er lei av bytte batterier i laderen..
    trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

  • #2
    Er det bare strømadapteret (220v) du trenger?

    Jeg kjøpte overgang/parabord til mine 1s/2s batterier, de orginale laderene som følger med er ikke noe tess i forhold til en dataladder.

    Comment


    • #3
      Trenger den svarte 220v ja. Har lader som det holder selv, men ønsker å ha den laderen på bordet slik at jeg kan lade litt kjapt. Solgte alle jeg hadde før. Har blitt veldig glad i nanoen og vil beholde den, selv om jeg flyr større heli. Har du en for salg? 6v 1,5 amp?
      trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

      Comment


      • #4
        Eflite 6v 1,5 amp ØK!

        En sånn:
        trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

        Comment


        • #5
          Kjøper du denne på smallsize så får du en med.
          Du kan prøve å ringe Smallsize å høre med dem om de har den i løsvekt.

          Comment


          • #6
            Du får kjøpt slike strømadapter på feks. Clas Ohlson. Jeg har desverre ikke liggende min lenger.

            Comment


            • #7
              Biltema har også, men er inne på noe.
              Hvis det står at produktet skal ha 6V@1,5A. Må strømadapter ha 6V@1,5A eller kan den ha 6V@10A?
              Spørsmålet er vel helst om adapteret kan levere OPP TIL 10A, og ikke kontinuerlig.
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Du kan fint bruke et 6V 2-5A uten noe problem. Laderen skal justere dette selv, men gir du den for lav A vil den gi feil.

                Comment


                • #9
                  Står på laderen: max input 6v 1,5 amp!
                  trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                  Comment


                  • #10
                    Ja, men sier de at den drar opp til 1,5A, eller at man ikke må bruke omformer som leverer mer?

                    Tipper adapter leverer det lader ber om
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #11
                      Max input er 6v og 1,5amp. Det er det det er..
                      trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                      Comment


                      • #12
                        joda men du kan ha 6v og 100A også uten at det gjør noe forskjell. Går ikke noe mer strøm ut til batteriet uansett.

                        Men få deg heller en seriell adapter el.l og lad 3 stk på en gang som en 3 s pakke på vanlige laderen så trenger du ikke tenke på at dei er like mye brukt som med paralell lading.
                        Rasmus Fauske
                        TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                        http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                        Comment


                        • #13
                          Har paralell kabel, men jeg vil ha den 1 port laderen i drift uten batterier. Kjekt å ha med seg på tur. Må vel bare krype til korset og kjøpe en ny for 150,- synd jeg solgte de 3-4 jeg hadde..
                          trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Premium2006 View Post
                            Har paralell kabel, men jeg vil ha den 1 port laderen i drift uten batterier. Kjekt å ha med seg på tur. Må vel bare krype til korset og kjøpe en ny for 150,- synd jeg solgte de 3-4 jeg hadde..
                            Sjekk først om denne adapteren finnes som en "reservedel" hos Smallsize, da bør du ende opp på halve prisen

                            Comment


                            • #15
                              Ligger ikke på listen under reservedeler, men de kan vel ha den likevel.. Skal høre med dem!
                              trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                              Comment

                              Working...
                              X