Announcement

Collapse
No announcement yet.

utstyr til t-rex

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Noop...

    2000,- for den uten ccpm...
    http://www.xmode.no/default.asp?Kat_...5&Vare_ID=2012

    750kr forskjell er ikke all verden mtp. at du får en maskin som i utgangspunktet er en god del bedre... Men det er jo et batteri ekstra

    Ville fortsatt valgt XL om jeg skulle kjøpt nytt nå...
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

    Comment


    • #32
      Ikke for å krangle ,men er ikke det uten motor?
      Nils

      Comment


      • #33
        den der er uten motor ja esmel.
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

        Comment


        • #34
          Det var det jeg fant ut også at den var uten motor. og jeg skal ha meg ett heli som jeg skal prøve med. vet ikke om jeg kommer til å fortsette med det en gang. og mener da X versjonen er vel ett bedre alternativ en twister og lignende.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #35
            mm. eller så har kyosho kommet med en vakker 400 size maskin da. den er rålekker. Trondhjem her på forumet kjøpte en i dag. EP Caliber 400 heter den. har lagt ut ett par bilder her:

            http://www.minebilder.no/show_image.php?bid=28971950

            http://www.minebilder.no/show_image.php?bid=28971965

            http://www.minebilder.no/show_image.php?bid=28971978
            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
            www.airheads.no

            Comment


            • #36
              den var jo ikke direkte stygg . vet du prisen op den og evt forhandler/nett butikk som har den
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #37
                hmmm. han kjøpte den hos martinsen hobby i hønefoss, men de hadde kun den ene. den har til informasjon, mekanisk miksing, og det følger med motor. krever 4 servoer, og gyro, pluss 35 A esc til den originale motoren som følger med. tror den koster ca 2500, så den er noe dyrere enn T rex, men den er jo lekker da, med karbon main frames. jeg er ikke egentlig noe glad i Kyosho, men denne her likte jeg godt. skal se om jeg får testa den i morra. Det skal bli gøy. He he. ang forhandlere, så er alle som har kyosho forpliktet å ta inn nyheter, så jeg regner med at, siden denne kom i hyllene på torsdag, så burde det være muligheter på flere steder rundt om i landet.
                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                www.airheads.no

                Comment


                • #38
                  bra du må gjerne komme med en tillbakemelding hvis du får testet den.
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

                  Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Mr_Nils
                    Ikke for å krangle ,men er ikke det uten motor?
                    Beklager, så feil...
                    Espen Melby

                    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

                    Comment


                    • #40
                      om alt går i orden i morra så skal vi se om det blir ett lite ord om den med standard motor..
                      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                      www.airheads.no

                      Comment


                      • #41
                        Xmode sin X er uten esc, XL pakken er med så det blir ikke halv pris men forskjellen er likevel hyggelige 750 ca. På den annen side så er ikke det langt unna den man kommer til å ville bytte ut innen ikke alt for lang tid.
                        Til 1250,- med motor og esc ja, til 1750, tja...bruk i det minste besparelsen på en god gyro.

                        Ja Rex er morsommere enn Twister uten tvil på den annen side blir du nok hekta også med en Twister...

                        Comment


                        • #42
                          kommer til å gå for X en for jeg har en 35A ESC som jeg kan bruke. så da trenger jeg bare batteri servoer og gyro i tillegg.

                          hvilken gyro er det dere anbefaler da. hadde egentlig tenkt på den GWS gyroen da mange her har sagt den er ok. men evt futaba gy401 er vel kanskje ett bedre valg?
                          Tom Nohr
                          Tennisveien 9
                          2450 Rena

                          Frsky taranis 9+
                          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                          + diverse små ting

                          Comment


                          • #43
                            GY240, fordi du ikke trenger å kunne justere gain fra senderen, eller evt en GY401 hvis du vil være råflott.
                            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                            www.airheads.no

                            Comment


                            • #44
                              Man får kjøpt XL'en uten motor og esc bare så det er nevnt. Jeg ville selv ikke ha 25A som er i standard pakken men 35 med gov så jeg kjøpte løst...
                              XLen uten motor/esc koster vel ca kr 1200,- på nettet, netto.
                              Med en prisforskjell på kr 200,- hadde jeg uten tvil tatt 401 med tanke på at den vel er mer egnet til større maskiner senere samt at jeg liker å kunne skru av HH på radion for sjekk av mekanisk oppsett. Særlig nå etter at jeg monterte gyroene inne ramma der de ikke er like lett tilgjengelige men bedre beskyttet.

                              Comment


                              • #45
                                Om noen fortsatt tviler så kanskje de vil ha flere alternativer..:

                                RC Groups - View Single Post - Align's new Products
                                RC Groups - View Single Post - Align's new Products

                                Comment

                                Working...
                                X