Announcement

Collapse
No announcement yet.

Walkera-forhandlere i norge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Walkera-forhandlere i norge?

    Jeg fikk mitt Walkera 22e idag, og på første forsøket på terassen fikk jeg meg en god latter, men desverre ble det også skade.
    Jeg dro den rolig (trodde jeg) opp i hover, tenkte jeg skulle holde meg lavt, nedenfor rekkverket (bor i 2. etasje).
    Jeg var ikke helt forberedt på at den skulle reise til værs såpass fort, og på vei opp traff den rekkverket, tippet over kanten og ned på plenen til naboen under. hehe. Måtte le litt, så fryktelig dumt ut. så sikkert merkelig ut for naboen som satt i stua og så plutselig et helikopter dale ned utafor stuevinduet sitt også.
    Vel, jeg fikk noe skader på rotorhodet og hadde håpet å få tak i delene kjapt, så jeg lurer på:

    Finnes det noen walkera-forhandlere i oslo-området?
    Frank Thingelstad
    2050 Jessheim

  • #2
    Av nettbutikker

    Hjem - www.rcbutikken.no - Din hobbybutikk på nett!

    god service og bilige priser..

    Mvh Oly
    Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
    -T-rex 450 HDE
    -E-sky honey bee fp(pulverisert)
    Status: Skulelei

    Comment


    • #3
      Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken
      T-rex 450 V2
      X-Cell Gass
      Twister cp2
      JR 9X2
      E-Flite Ultimate FX 3D
      Yak 2,16
      CNC :Fers heimelagd i MDF ,Mach3 , Deskpoto, Solidworks

      Comment


      • #4
        Selv om jeg også anbefaler rcbutikken.no, kan du jo sjekke ut www.globy.no.
        Atle Mo, Oslo

        Comment


        • #5
          Jeg bestillte fra rcbutikken.no
          gode priser på delene, og ikke minst gode leveringsmetoder. Brevpost til kr 29,- istedet for oppkrav til kr 150,- (som var det eneste valget hos globy). Jeg kommer nok til å handle walkera-delene mine hos rcbutikken framover.
          Frank Thingelstad
          2050 Jessheim

          Comment


          • #6
            Styr unna Globy AS

            Jeg har bestilt et batteri og to vinger fra dette selskapet. Mottok i oppkrav ett batteri og en vinge. Har sendt mail, ringt, purret etc. Ble lovet at mailen ville bli fulgt opp per telefon. Har siden ikke hørt noe eller oppnådd kontakt.

            Antar at selskapet lurer sine kunder, så styr unna og betal i alle fall ikke forskudd eller oppkrav til disse. Bruk heller pengene hos Elefun eller Brapris.

            Mvh

            Erik Børresen

            Comment


            • #7
              Brapris.no, utrolig god service og kjapp levering!

              Comment

              Working...
              X