Announcement

Collapse
No announcement yet.

Micron CX / FP v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Micron CX / FP v2

    Noen som har noen erfaring med disse helikopterene?

    http://www.micronhelicopters.com/

    Frister veldig å kjøpe ett for litt stue flygning nå i vinter

  • #2
    har eit slik på vei fra USA,tror det nærmer seg norge nå ganske snart.Er litt spent på hvordan det er å fly denne micro greien.Håper det holder til forventningene.Har lest en god del om det på div fora i den store verden,og det er delte meninger om stabiliteten.Tror det er VELDIG viktig med rett trimming og oppsett for å få dette stabilt.
    Skal gi en lyd fra meg når vidunderet er i hus.
    Alt som kan fjernstyres.
    ---------------------------------------------
    The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
    Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
    Steinar Kvarme.

    Comment


    • #3
      da var micron v2 i hus.Ser veldig bra ut i første omgang,gyro og greier virker veldig bra sammenskrudd,ikke noe slark o.s.v.
      Ser jo ut som en potet,får bar håpe den ikke flyr som en også.Får ikke testet ut noe på noen dager,for det fulgte seff ikke med RX krystall,og det er av micro typen det og. så eg får en exspress pakke om noen dager tenker eg.
      Attached Files
      Alt som kan fjernstyres.
      ---------------------------------------------
      The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
      Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
      Steinar Kvarme.

      Comment


      • #4
        Hvordan går det med Micronen, fått RX krystallen ennå? Spent på å høre når du får testen den

        Comment


        • #5
          nei har ikke fått RX enda,kommer sikkert til uka.Flyr trex når det er vær til det,og lager oppbevarings skrin til micro'n når det er inne vær
          Attached Files
          Alt som kan fjernstyres.
          ---------------------------------------------
          The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
          Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
          Steinar Kvarme.

          Comment


          • #6
            Det oppbevarings skrinet så fint ut, tar du imot bestilling

            Har ikke klart å bestemme meg for om jeg skal kjøpe en micron selv ennå og om det blir cx eller fp v2'en, men gjør det vel litt utpå ny året. I mellom tiden så har jeg bestilt en Trex 600 som jeg får til uka, så blir vel nok å pussle med er en liten stund fremmover

            Comment


            • #7
              Har fått rx til micro'n og har hatt litt start problemer(fikk ikke mixerboardet til å funke),men nå er alt ok heldigvis.noen timer med justering og mekking så hovret den fint.den flyr ikke bra "rett ut av esken" det må moddes litt før den flyr ok.Er ikke den ideelle maskin til en nybegynner,men om du har en god porsjon med teknisk innsikt og tolmodighet,så er det eit helt greit heli.virker bra solid så langt.og er ganske så stabilt til å vere så lite.
              Alt som kan fjernstyres.
              ---------------------------------------------
              The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
              Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
              Steinar Kvarme.

              Comment

              Working...
              X