Announcement

Collapse
No announcement yet.

compass atom 500?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • compass atom 500?

    Hei lurte på om det er noen som flyr compass atom 500 her til land`s?Har ikke funnet noen nettbutikker som har den.kan være jeg som er litt "blind".kom over den på nettet i går. likte den veldig godt.Men hva med prisen på herligheten?

  • #2
    En jeg flyr en del sammen med har bestilt en Compass Odin 90 fra Martinsen Hobbyservice.

    De har de ikke på lager, men de kan nok skaffe.
    Ring dem og spør.

    Comment


    • #3
      ok. da får jeg ta en tlf til han å høre hva herligheten koster

      Comment


      • #4
        hei. tittet i katalogen fra mini cars som er leverandør av disse, og vært og sjekket med nortrading.no. de kan også skaffe denne. fikk prisen på den der, men den husker jeg ikke i farta.. de kunne også skaffe reservedeler tittet etter denne modellen selv også.
        Lower, Lower, oops.
        Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

        Comment


        • #5
          det med delelager er jo en fin ting.viss det ikke er noen som har det så tror jeg ikke dette er noe for meg.hehe.for det trenger man litt av

          Comment


          • #6
            sant det.. kjekt og få tak i deler til dette også.. regner med de fleste kan skaffe dette, spørs bare om de er villige til og ta dette inn. nortrading.no kunne godt skaffe meg dette, men jeg endte opp med en t-rex 500 esp isteden pga jeg fant dette billig på rcmarked
            Lower, Lower, oops.
            Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

            Comment

            Working...
            X