Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tdr 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tdr 2011

    Etter noen harde uker offshore kom jeg endelig hjem til en pakke som jeg har ventet lenge på (siden februar2010)
    en TDR 2011.

    Gikk jo selfølgelig rett igang med byggingen selv om motoren ikke kommer før om noen uker.

    men har resten av utstyret liggenede:

    -Outrage cyclic servoer
    -Futaba BLS 251 på hale
    -Futaba CGY750 FBL gyro
    -Jive 120HV ESC

    Motoren blir en scorpion 4530-540

    Skulle gjenne ha laget en byggeblogg men utolmodigheten tok meg Men kommer til og poste litt bilder her sånt av og til. Kan bare si en ting og det er at dette settet er kvalitet tvers igjennom. sjikkelig gøy og sette sammen.

    Vet at Arhennie venter på en slik maskin også




    Mvh

    Kjetil Stensen
    Attached Files
    FAST AND LOW!!!!

  • #2
    Jeg vil gjerne at du fjerner disse mobilbildene og legger ut ti ganger så mange i høy oppløsning

    På forhånd takk Og ja, jeg ble litt misunnelig nå

    Comment


    • #3
      Ja, det stemmer Maizor. Er smått spent nå he-he. Ser han er litt på hæla med leveransene sine så håper det ikke drøyer for lenge
      Den ser jo veldig snasen ut da. Hvordan var den å sette sammen kontra andre maskiner?
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • #4
        Wow! Den var stilig!
        E-Sky Honey Bee V2 FP - SuperBlades XP
        Align T-Rex 500 ESP 3G - Hyperion HS3026-1600 - Phoenix ICE 75
        Futaba 7C

        Comment


        • #5
          Litt flere bilder.

          Click image for larger version

Name:	IMG_1364.jpg
Views:	1
Size:	100.5 KB
ID:	578986Click image for larger version

Name:	IMG_1367.jpg
Views:	1
Size:	116.0 KB
ID:	578987

          CGY750 sensoren er utrolig liten måtte feste den med en gang da jeg var redd for og miste den

          Håper motoren er her til helga men batteriene kommer ikke før til neste uke

          Men da blir det maiden

          Selve byggingen er noe av det beste jeg har bygget. Utrolig kvalitet på alt av deler.

          Et tips kan være og lese manualen på forhånd da det er mengder med informasjon som man må ta hensyn til under byggingen.

          Kommer til og teste disse outrage servoene en stund men regner med jeg bytter dem ut med de nye Futaba Bls 255 HV servoene.

          Skal også teste litt forskjellige blader. Begynner med Radix710FBL så blir det V blader.

          På andre forum leser jeg at de fleste er mest fornøyd med standar radix blader så har et sett med disse liggende også.


          Beklager telefon bilder men kameraet er ikke operativt
          FAST AND LOW!!!!

          Comment


          • #6
            Da var motor på plass Nå venter jeg bare på batteriene så blir det maiden

            Motoren gikk akurat inn med 13T pinion er ikke mange milimeter klaring til ramma men det gårClick image for larger version

Name:	IMG_1373.jpg
Views:	1
Size:	86.6 KB
ID:	579063Click image for larger version

Name:	IMG_1372.jpg
Views:	1
Size:	98.1 KB
ID:	579064
            FAST AND LOW!!!!

            Comment


            • #7
              Du legger ikke to fingre mellom på dette bygget akkurat! RÅTT!!

              Comment


              • #8
                Click image for larger version

Name:	IMG_1414.jpg
Views:	1
Size:	91.9 KB
ID:	579716


                Har nå hat 6 turer og inni granskauen dette var knall helikopter. CGY 750 fungerer utmerket har ikke fått satt den helt opp men er vel den beste halen jeg har vært borti.

                Slitter litt med pitch up i fast forward men jobber med og få det programert vekk.
                FAST AND LOW!!!!

                Comment

                Working...
                X