Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rave Ballistic 635 og 800

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rave Ballistic 635 og 800

    Curtis Youngblood er på trappene med i alle fall ett nytt heli: Rave Ballisitc 635.

    Etter hva jeg har lest er helikopteret kompatibelt med eksisterende B 700 - hvilket jeg tolker dit hen at det i bunn og grunn er halen som er kortere. CY anbefaler 625mm blader og 560kv motor. Det ser også ut som dreving er klin lik Rave ENV og Ballisitc 700 med 130 tenners hoveddrev og 13t pinjong som standard.

    Ellers ser jeg at det ryktes en ny 800-maskin fra CY. Denne har jeg ikke sett detaljer rundt, bare et par fattige forumposter. Og dette bildet jeg så på Runryder:

    Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk HD1350325988.629759.jpg
Views:	1
Size:	42.5 KB
ID:	633026

    Jeg har hatt lyst på en Ballistic 700, etter å ha rukket å bli glad i ENVen min. Men med 635 på trappene er det kanskje greit å vente? Samtidig er det et heli som ikke blir veldig mye billigere enn 700n. Kittet koster kanskje litt mindre (har ikke sett priser ennå) og batterikosten blir, hvis man legger godvilja til, muligens bittelitt lavere. Kanskje. Blader blir også bittelitt billigere. Ellers er det knapt noen forskjell.

    800 syns jeg personlig er brutalt stort. Men jeg mener å ane at store helier er i viden Noen som kunne tenke seg Ballistic 800 om den kommer?
    Kristian Westgård
    Nittedal

    Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


    Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
    — Neil Armstrong

Working...
X