Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri for 14S oppsett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri for 14S oppsett

    Hei! Vurderte/vurdere delvis en Goblin 770, og hadde i så fall i første omgang tenkt å kjøre den med et 14s oppsett, men etter en kjap titt rundt forbi ser jeg at det er steika vanskelig å finne greie 7S pakker. Finnes noe fra eksempelvis Helidirect, men med nye frakt regler blir frakt, fortolling og moms mye mer en allerede dyre batteri. Norske forhandlere ser ut til å ha lite og ingenting der jeg sjekket. Noen som har gode tips til greie batteri? Eneste bra alternativ jeg finner er HobbyCity, og batteriene derfra er "greie nok". Men for en 800 maskin kan jeg se for meg at du fort merker forskjellen på gode og dårlige batteri. Når det er sagt så er ThunderPower batteri til 2500,- stykk også ganske uaktuelt. Helst Gens Ace

  • #2
    rc-batteri.no tilpasser pakker for deg, og de har fornuftige priser. Send en mail til dem, de kan levere mye mere enn det du ser på websiden.

    7S 5000 mAh-pakker ligger vel på rundt 850 kr per stykk, hvis jeg ikke husker feil.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • #3
      samme som jotto sier. rc-batteri fikser gens ace 7s veldig fint, også med riktig plugg (pm rfauske)

      jeg kjører 14s på alt av 700 nå fremover

      falx her har også noen 14s setups på 770, går brraaaaaa med kosmik 200 og 4530

      på 770, kan du kjøre store pakker, den liker vekta, f.eks, 14s 5000-5500

      Comment


      • #4
        Såpass, genialt tips. Har sendt dem mail nå, mange takk

        Comment

        Working...
        X