Announcement

Collapse
No announcement yet.

Throttlestore ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by bjornal View Post
    Unnskyld meg!?? Kan du peke på hvor i mitt innlegg jeg kaller deg en idiot? Jeg tror du kanskje skal ta deg en tur i tenkeboksen og heller komme tilbake hit når du har bestemt deg for å være tørr bak øra, for nå oppfører du deg som det du anklager oss for å kalle deg - en komplett idiot.
    Ser ingen grunn til å unskylde deg bjornal.
    Om du mener ditt innlegg #24 er relevant for denne saken, så skriver du indirekte at jeg kanskje ikke er helt go i hue. La meg sitere.

    Si hva dere vil, men etter å ha jobba med kundeservice over lengre tid, så kan jeg faktisk skjønne hva rcmodeller mener. Vi burde på generell basis hatt et obligatorisk kurs i folkeskikk, gjerne etter at man har gått over i "voksen alder". Det å være ufyselige møkkafolk som tror vi vet best og at "kunden alltid har rett" ser nok ut som er gjennomgangsstandarden for den gjengse nordmann - helst også spe på ei bøtte med total urimelighet og null smidighet - dessverre...

    Comment


    • #32
      Originally posted by ragge1 View Post
      kan moderat eller admin stenger denna tråd , ikke så koolt å læser lenge
      ragge1

      Ser ingen grunn til at denne tråden skal stenges.
      Dette er da en stjerneeksempel på hvorfor vi har forum med mulighet til å dele hverandres erfaringer med de ulike nettbutikkene.
      Last edited by Stian`sen; 01-04-13, 12:30.

      Comment


      • #33
        Originally posted by ragge1 View Post
        kan moderat eller admin stenger denna tråd , ikke så koolt å læser lenge
        +1 ragge
        helt enig, har i lang tid vært glad for at dette forumet har vært helt fritt for troll og utskjellinger,
        vi trenger det absolutt ikke, vi må være flinke til å ta vare den gode tonen, selv om vi er uenige ............



        Comment


        • #34
          Tja, funnet frem popcornet jeg - i god, gammel TS vs. XX - ånd

          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #35
            Merkelige greier, jeg sendte en forspørsel til TS igår om hvordan jeg endrer e-post adressa på "min side" hos de. Jeg fikk svar idag! På andre påskedag altså.
            -63.
            Graupner MC
            JR
            Multiplex
            Turnigy.
            Fly, alt for mange.

            Comment


            • #36
              Frem med popcornet, ja. Så var det det med sak vs person..
              Geir


              3D plane - 1D brain

              Comment


              • #37
                Originally posted by Stian`sen View Post
                Ser ingen grunn til å unskylde deg bjornal.
                Om du mener ditt innlegg #24 er relevant for denne saken, så skriver du indirekte at jeg kanskje ikke er helt go i hue. La meg sitere.

                Si hva dere vil, men etter å ha jobba med kundeservice over lengre tid, så kan jeg faktisk skjønne hva rcmodeller mener. Vi burde på generell basis hatt et obligatorisk kurs i folkeskikk, gjerne etter at man har gått over i "voksen alder". Det å være ufyselige møkkafolk som tror vi vet best og at "kunden alltid har rett" ser nok ut som er gjennomgangsstandarden for den gjengse nordmann - helst også spe på ei bøtte med total urimelighet og null smidighet - dessverre...
                Faktisk så skjønner jeg godt om du ikke får noe service dersom du stort sett utviser en holdning som du har gjort gjennom denne tråden. Faktisk så utviser du en oppførsel som er svært barnslig og kranglete - kanskje også dette sier noe om din refleksjonsevne og modenhet, men det vet ikke jeg noe mer om da det eneste inntrykket jeg har av deg er gjennom denne tråden.

                Uansett så har du klart å snu et innlegg som jeg skrev på generell basis til at jeg har angrepet deg, noe jeg definitivt ikke gjorde. Om du føler deg truffet, så kan jeg dessverre ikke gjøre noe med dét.

                Dette innlegget vil sikker gjøre deg mer sint, men det vet vi at du allerede er, så du trenger ikke svare.
                Propellen skal være på toppen!
                Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                Comment


                • #38
                  Ut og fly i fin været
                  Det er alltid noe bak disse trådene som ikke kommer frem.
                  Har jobbet i hobby butikk sjøl.
                  Og det er ikke alle kundene som er helt enkelt og kommunisere med.
                  Jeg sier ikke at kunde
                  eller TS er på villspor her.
                  Men rett og slett en svikt i kommunikasjonen.

                  Popkorn,?
                  Tja
                  Hvorfor ikke
                  OAF
                  Caliber 30FT MiniTitan
                  Div Fly
                  Radio Hitec Aurora 9
                  www.ringerikemfk.com
                  http://modelsport.no/

                  Comment


                  • #39
                    er vist andre som trenger dette her og ser jeg (Vi burde på generell basis hatt et obligatorisk kurs i folkeskikk) kansje det er på tide å lukke denne tråd for det bliver personligt uthenging av folk syntes det begynner litt nu

                    Comment


                    • #40
                      Noen som har litt mer popkorn?
                      Stig-Arne Isaksen

                      Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
                      Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
                      Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

                      Comment


                      • #41
                        Helt fantastisk.

                        Comment


                        • #42
                          Vi stenger ikke tråder her bare fordi noen er uenige.
                          Det er god takhøyde her, og har ingen planer om å senke det.

                          Men hold det saklig, ellers må jeg vel herje litt
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by bjornal View Post
                            Faktisk så skjønner jeg godt om du ikke får noe service dersom du stort sett utviser en holdning som du har gjort gjennom denne tråden. Faktisk så utviser du en oppførsel som er svært barnslig og kranglete - kanskje også dette sier noe om din refleksjonsevne og modenhet, men det vet ikke jeg noe mer om da det eneste inntrykket jeg har av deg er gjennom denne tråden.



                            Uansett så har du klart å snu et innlegg som jeg skrev på generell basis til at jeg har angrepet deg, noe jeg definitivt ikke gjorde. Om du føler deg truffet, så kan jeg dessverre ikke gjøre noe med dét.

                            Dette innlegget vil sikker gjøre deg mer sint, men det vet vi at du allerede er, så du trenger ikke svare.
                            Jeg er da slett ikke sint bjornal, bare veldig, veldig skuffet
                            Har stilt et enkelt spørsmål i post 1 i ren frustrasjon da jeg ikke får svar fra Throttlestore.
                            Dette ble gjort i ren nysgjerrighet da jeg lurte på om det var andre som hadde samme erfaring med Throttlestore.
                            Sist men ikke minst hadde jeg da ingen tanke for at Throttlestore skulle svare på innlegget her inne.

                            Som du sikkert forstår bjornal var jeg heller ikke på jakt etter hva du mener på generell basis om kundeservice etc..
                            Dette bryr meg sånn ca midt på ryggen.

                            Jeg forventer at du holder deg borte fra denne tråden da du rett og slett ikke har noe å bidra med.

                            Tilbake til saken.
                            Har i kveld sendt e-post nr 4 siden 27. Desember
                            Så får vi se om det dukker opp noe svar fra Throttlestore.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Stian`sen View Post
                              Har i kveld sendt e-post nr 4 siden 27. Desember
                              Så får vi se om det dukker opp noe svar fra Throttlestore.
                              Er det ikke bedre å ta pengene dine til en mer seriøs forhandler? Rett eller urett, men men den tonen de har svart med her inne hadde vært mer en nok til at jeg ikke hadde brukt penger hos dem.

                              Comment


                              • #45
                                Det er en ting som teller om man skal drive en vellykket butikk, kundeservice! Selv om de har lite varer på lager, etc... men så lenge kundeservice er på plass og de ordner opp i problemer etterhvert så handler jeg gjerne fra dem.. Dessverre så har throttlestore aldri svart på mine mail, og samme erfaring er det flere i klubben som har, og når jeg sender en mail til en butikk så forventer jeg å få svar på den innen noen dager, maks 1 uke..

                                Men jeg vill også skryte litt av hvor kjappe throttlestore er til å sende varer som de har på lager

                                Comment

                                Working...
                                X