Announcement

Collapse
No announcement yet.

Quick Cange Canopu mount

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Quick Cange Canopu mount

    Hei. Lurer på om noen kan fortelle meg om hvilke Quick Cange canopy mount jeg kan bruke på Trex 800 e - Rear bør være min. 31mm. og front bør være min. 26 mm. disse kan være noe lenger, men så var det diameter på innfestings-hullcanopy. Ser at trex 550 og 600 har noe som passer på lengden, men er usikker på diam. Har dere noen ide på hvem som har dette ?

    Trond

  • #2
    Re: Quick Cange Canopu mount

    På rc-booya sine må man utvide hullet litt for å få de til å passe normalt sett. Kanskje jeg har en liggende jeg kan måle. Hva er diameter på hullet på canopyen? Om du har funnet noen som lengden passer på er jeg rimelig sikker på at diameter ikke skal være et problem.

    Mener elefun har disse i sitt sortiment men under et annet navn. Så de på nettsiden deres for noen få dager siden.

    Ps! Trex 800 høres gøy ut!

    Comment


    • #3
      Hei. takk for raskt svar. Siden jeg har limt plastforingene på plass er det omtrent 7-8 mm hull i canopy. (eksklusiv foringer) Håper på bra vær i helgen så vi får tatt maiden. Tror dette kan bli gøy...


      Originally posted by Trulsen View Post
      På rc-booya sine må man utvide hullet litt for å få de til å passe normalt sett. Kanskje jeg har en liggende jeg kan måle. Hva er diameter på hullet på canopyen? Om du har funnet noen som lengden passer på er jeg rimelig sikker på at diameter ikke skal være et problem.

      Mener elefun har disse i sitt sortiment men under et annet navn. Så de på nettsiden deres for noen få dager siden.

      Ps! Trex 800 høres gøy ut!

      Comment

      Working...
      X