Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny mann på forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny mann på forumet

    Heisan. Ny mann fra Skien på vei inn i heliverden.... Har lite erfaring med 4-kanal så startet med noe coax "leketøy" fra Nine Eagles for å få stikkebevegelsene inn i fingrene. Dette ble raskt kjedelig så jeg fikk tak i et V929 quad og et V911 microheli fra WLToys, men disse er mest til bruk inne slik det blåser for tida. Kom også over et Honey Bee V2 fra Esky, men dette måtte fikses litt på før jeg fikk det til å gå, brent 4in1 osv... Dette har jeg såvidt prøvd meg på da det var en helt annen opplevelse å fly dette enn de små. Foreløpig går det i simulator her.... Noen som vet hvordan miljøet for elektroheli er i grenlandsområdet? Hadde vært greit å ha noen å fly sammen med

    Ole
    F330 og F450 med modifiserte rammer, Naza lite V2 og Fatshark FPV - TBS carbon clone med Naza M lite V2 og Fatshark FPV for GoPro - F450 med KK2 .
    Spektrum DX6i og TGY 9x med ER9x og FRSky XJT-modul
    Prosjekt: Hubsan X4 basert FPV rigg med 3D printet ramme for innendørs flyging

  • #2
    Velkommen skal du være!

    Helimiljøet i Grenland er faktisk overraskende bra! I Skien (hos MFK Vingen) er det ikke så mange som flyr heli, men hos Bamble MFK er det en gjeng. Her er det folk i "alle aldre, og på ulikt nivå".
    * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

    Comment

    Working...
    X