Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hong Kong Sjapper =?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hong Kong Sjapper =?

    Hvem HK sjapper anbefales det å handle hos ?

    Helipal rc711 =? Flere ?

    Er ute etter Trex
    Tor Erik W

  • #2
    Century-rc.com mener jeg har en del T-Rex stæsj, men jeg er flymann så jeg har strengt tatt ikke sjekket ut hva de har.

    Comment


    • #3
      hawk-rc .com og .net har endel (konkurenter)

      Comment


      • #4
        Jeg har bestilt mye fra flying-hobby.com
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #5
          Jeg har brukt rc711.com en del...de er ganske rimlige samt rask levering. Prisen er også veldig bra i forhold til mange andre nettsteder. Siste handel fra dem ble en Trex 500DFC Super Combo.

          Comment


          • #6
            Helikraft. Er utrolig billige når de kjører salg, men vær forbredt på å vente 1-3mnd på produktet.
            ---------------------------------------------
            Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
            Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
            Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
            Mikado logo 600 3D Vbar
            Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

            Comment


            • #7
              rc711 veldigt bra priser men det eg ikke like dem de ofte sjer att man får ikke allt man har bestellt trors att det står på side derres att de har på lager
              men Flying-Hobby er det besta sinns eg japp og sidae er opdatert og bra priser
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

              HD 500 Cell : brain2

              DX9

              Comment


              • #8
                Jeg har bestilt endel fra Rc711. Er kjempefornøyd, bestilt alt fra 450 til 700. Aldri opplevd at noe har manglet og varene har vært meget godt embalret Bestilt varer på søndag kveld og varene har vært på døra førstkommende fredag.
                Hansi

                Comment


                • #9
                  har bestellt veldigt mye derifrå men många av mina leveranse får var det ''Partially Shipped'' og denna melding ''We will send it to you once it is available. Thank you and sorry for the inconvenience caused. You may track your parcel at xxxxx , Your remaining item(s) will be shipped together with your new order#xxxxxx. Thank you very much!'' trots att det står ''Buy now'' på sidan i grønnt
                  så nu om eg skall besteller derifrån og finner ingen annat netsted som har det eg vil in stock så mailer rc711 først før eg besteller
                  sista gången så fikk eg svar att de hade allså en tail servo MKS-DS760 ( allu case ) men så sendte dem den i plast så ni kan kjenner att den er ikke min favor butikk lengre
                  Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                  Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                  HD 500 Cell : brain2

                  DX9

                  Comment


                  • #10
                    Jeg er blitt imponert over hvor rakst flying-hobby får avgårde ordrene. Har opplevd å få mail om at varene er shippet vel en time etter at de var bestilt. De skriver en "snill" verdi utenpå pakken men på kvitteringen som ligger ved står riktig pris. Det som forbauset meg ved siste ordre var at tollvesenet tydeligvis hadde åpnet pakken og på kvitteringen stod teksten som jeg hadde sendt ved ordrebestillingen: "Please set custom value below 35 usd". Det var varer for 1600 kr. Har enda ikke fått noe gebyr på dette?!? Ikke vet jeg hvordan det gikk til men jeg klager ikke.

                    Spiff
                    TRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 ​V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |

                    Spektrum DX18

                    Youtube:
                    http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJA

                    Comment


                    • #11
                      Det samme har jeg opplevd. Jeg har en teori: tollerne er statsansatt. Statsansatte liker ikke å yte mere enn det som er strengt nødvendig, og det ville ha innebært merarbeid å forfølge saken
                      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                      Anything worth doing is worth overdoing!

                      Comment

                      Working...
                      X