Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-Flite MCPX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E-Flite MCPX

    Noen flere som flyr dem her inne? Eg handlet meg BL versjonen, og dette er god stikke trenning!
    Deist et par ganger i bakken og inni en murvegg, og har kun skiftet blader og understell til nå Har tatt og oppgradert litt på min, Metall swash og hub, o-ring mode, og shimset opp feathering shaft. Dette hjelpe enormt mye på, og flyr mye bedre nå
    Venter nå på nytt maingear med oneway bearing for og prøve.

    Legg inn bilder av deres MCPX da Fant forresten en side med mye Upgrades til disse: MicroHeli - Helicopter Spares | Midland Helicopters Ltd

    ]"]Photo Storage
    Last edited by Kim.A; 21-06-13, 20:47.
    • T-rex 450L Dominator. BeastX
    • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
    • T-rex 600N. Ikon

  • #2
    Jeg kjøpte meg mcpx v2 i februar i fjor og det er utrolig hvor mye juling den tåler og trening den gir.

    Jeg har oppdatert den med forlenget halebom, o-ring mod, solid main bom og air time skids.
    ---------------------------------------------------------------
    Spectrum DX6i
    Med propellen på toppen: mcpx, mqx, JR Forza 450, T-Rex 150
    Med propellen i front: Blue Phoenix elektrifisert R.I.P, Multiplex Easystar II

    Comment


    • #3
      Kjøpte meg en mcxp BL i vinter men har ikke fått testet den ute før nå. Den flyr jo knall bra.

      Har sett på disse Alu oppgradering. Hvordan flyr den med dette. Er det bare tull i sette på Alu? Blir den ikke for tung?

      Comment

      Working...
      X