Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prisreduksjon på Goblin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prisreduksjon på Goblin

    Goblin har satt ned prisene med 20%. Det er jo hyggelig. Goblin is the new Align - skulle gjerne kjøpt en, men alle har det jo nå
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

  • #2
    Og ikke helt uten grunn, de flyr jo konge

    Comment


    • #3
      Goblin kan være så billig det bare vil.. Skal ikke ha den d.... der. hehehe... Ser ut som en dildo gjør den og..
      Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
      Viking-Smackdown.com

      Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
      PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

      Jerofuel
      Lynx Heli Innovations

      Comment


      • #4
        Originally posted by jan-t View Post
        Goblin kan være så billig det bare vil.. Skal ikke ha den d.... der. hehehe... Ser ut som en dildo gjør den og..
        Voldsomt for en holdning på deg mister!

        Comment


        • #5
          Originally posted by jan-t View Post
          Goblin kan være så billig det bare vil.. Skal ikke ha den d.... der. hehehe... Ser ut som en dildo gjør den og..
          Skal vel bare ha Rave du vel. Fint skærre værra

          Men jeg må innrømme at 500n min flyr bra. Om jeg er i stand til å bedømme den slags. Og når jeg får den til å fly.
          Kristian Westgård
          Nittedal

          Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


          Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
          — Neil Armstrong

          Comment


          • #6
            Originally posted by jan-t View Post
            Goblin kan være så billig det bare vil.. Skal ikke ha den d.... der. hehehe... Ser ut som en dildo gjør den og..
            Helt enig med jan-t, ser ut som en luftavkjølt analintruder!
            Svein Erik Riis
            Ikkje Noko Problem
            Sent from a Jeti DC 16

            Comment


            • #7
              Pfft, den er så solid at til og med SAB bladene takler godt over 50 turer 3D flygning!

              Comment


              • #8
                Flydd goblin et par ganger.. syns den flyr rart.. vet ikke om det er jeg som er rar. Som gjør at den flyr rart..
                Liker ikke fasongen på den heller..
                Men hadde alle likt det samme. Så hadde dette vært en kjedelig verden.
                Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                Viking-Smackdown.com

                Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                Jerofuel
                Lynx Heli Innovations

                Comment


                • #9
                  Ny combo for 500 på vei, med BK RJX servoer og Quantum motor. Usikker på pris, men denne frister veldig til tross for at jeg alt har e stående.https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...52749091_n.jpg

                  Comment

                  Working...
                  X