Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align T-Rex 450L DOMINATOR Super Combo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • what, finnes det noe annet enn 100% på 450?

    Comment


    • Vet ikke hva jeg er.. Jeg flyr litt rolig med noen flips, ruller og lett inverted. Blir fort kjedelig med bare sport flight. Hvor mye flytid får du på 65 kurven? Hvordan er heliet å fly med så lav headspeed? Tror jeg må prøve det jeg også.. Kanskje flat 75 kurve. Med 95-90-85-90-95 flyr jeg 3:40 på 1000mah. Bruker 1200 og 1550 batteri. På 500 flyr jeg lett 5-6 minutter på 2700 batteri. Kjøpte min 2600,- fra utlandet og solgte gyroen, så da kostet den meg kun litt over 2000. Da får flytiden bare være kort.. Det er det verdt!
      trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

      Comment


      • Originally posted by Spiff View Post
        En ting til. 1000mah er alt for lite. Jeg bruker nå 1450 mAh. Har to batterier som er 1200 mAh og da får jeg ikke mer enn maks 3 - 3,5 min. flytid. ESC'en kutter plutselig og jeg må autorotere..alltid like spennende.
        Bruker 1000mah av 1200mah(ca 80%) på 3:40..
        trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

        Comment


        • Jeg får 5-6 min flytid med 65%. Dette vil alltid variere fra person til person pga. flystil. Jeg kan sikkert strekke det mye lengre dersom målet er å få så lang flytid som mulig men det vil igjen si ingen tic-toc's etc..

          Kjøpte min 2600,- fra utlandet og solgte gyroen, så da kostet den meg kun litt over 2000. Da får flytiden bare være kort.. Det er det verdt!
          Hmmm..så du flyr uten gyro nå? Da er du mye flinkere enn meg
          TRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 ​V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |

          Spektrum DX18

          Youtube:
          http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJA

          Comment


          • Hadde ar7200bx fra før... Men du har et poeng den koster den også. Bare jeg slipper 3gx er jeg fornøyd. Gidder ikke lære meg et nytt system. Kjøpte det som et nyttårstilbud fra rc711.com så kjøpte 500 fra flying-hobby.com seriøse folk med sinnsyk kjapp levering. Billig..eller billigere er det også! Rart det blir så lite mva på pakker fra asia..
            trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

            Comment


            • Er ute etter et tips.. Jeg har en kompis som har en identisk 450L som meg. den flyr med ar7200bx. flat 85 kurve og har av og til tendenser til wobling når den flyr/sklir sidelengs. woblingen blir borte av seg selv og kommer tilbake når man får litt vriding på heliet. gjerne i litt fart.. kan dette være gyroen som trenger en annen tape eller er dette en justering sak på head gain(pot 1)? Det som er merkelig er at vi har samme oppsettet,men han flyr med dx6i og jeg dx9. Vi skal prøve å feste gyroen med annen tape å se om det hjelper. Den sitter litt løst. jeg har orginal beastx tape,mens han har align gummi(sånn blå gyropad som kan gjenbrukes..)
              trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

              Comment


              • Gummi saken kan bli for myk. Uansett så er bx begynt å bli noen år nå så sensorene er mye mer ømfintlige enn hva nye fbl enheter er i forhold til vibrasjoner så da kan det bli litt jobb med å finne rett montering.
                Rasmus Fauske
                TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                Comment


                • Det kan du si, men det er ingen problem på min.. Samme bx og samme helikopter!
                  trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                  Comment


                  • Ulik vibrasjon alt etter hvordan den er bygget, om ett lager har annen belasting, montert skeivt på TT osv. Så like men likavel ulike vibrasjoner
                    Rasmus Fauske
                    TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                    http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                    Comment


                    • Joda jeg er enig i det. Vi finner nok ut av det!
                      trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                      Comment


                      • Tror den blå gel saken er mer myntet på nitro. På elektro er det så lite vibrasjoner att det skal funke fint med 1-2 lag dobbeltsidig ganske hard tape.
                        Det er det jeg (og ganske mange andre) bruker.
                        hvilken type tape og antall lag må eksperimenteres med.
                        ---------------------------------------------
                        Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                        Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                        Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                        Mikado logo 600 3D Vbar
                        Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                        Comment

                        Working...
                        X