Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auto leveling/Bailout. Funker det?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loke
    replied
    Jeg flyr en T-Rex250 Plus DFC med iKon. Bailout (selvoppretting) funker helt fint, og kjapt. Jeg må selvfølgelig være klar til å gi litt gass i tillegg, og slite i stikkene for å stoppe vandring.

    Leave a comment:


  • baer
    replied
    Originally posted by ragge1 View Post
    qoute frå ulrich
    Høres litt slitsomt ut å være stuck med en hard on.....

    Leave a comment:


  • ragge1
    replied
    qoute frå ulrich


    Will I get stuck in hard on, I think it but still towards the end of the season are: To schedule. Ich muss ja immer wieder fliegen gehn, und die Software ausprobieren. I have to always go back to fly, and try the software. Puhh, das ist richtig Arbeit vor allem mit dem Logo 690 Whew, that's right work especially with the Logo 690 Hab schon mächtig Sonnenbrand ... I've already powerful sunburn ...

    Nachdem die Funktion zumindest generell schon funktioniert, muss ich sagen, dass sie auch prima fürs 3D Trainig genutzt werden kann. After the function, at least in general already works, I have to say that it can also be used for fine 3D Trainig. Man muss die Benutzung durchaus etwas üben, damit man rechtzeitig auslöst, und nicht bis zum bitteren Ende weitersteuert. You have to use quite a bit practice, so you tripped on time, and no further controls to the bitter end.

    Wenn ich zB Piroflips übe, kommt gelegentlich die Situation, dass ich die Orientierung verliere. If I practice eg Piroflips, occasionally there is the situation that I lose orientation. Wenn der Reflex dann in Richtung Rettung geht, dann ist das auf jeden Fall mal richtig. If the reflex then goes towards salvation, then that is definitely right times. Damit kann ich den Piroflip auch in geringer Höhe üben, ohne grosses Risiko einzugehen. So I can practice the Piroflip also at low altitude, without taking much of a risk. Der Heli wird auf der Stelle umgedreht und gewinnt ein paar Meter Höhe dabei. The heli is turned on the spot and wins a few meters here.

    Ich bin übrigends auch in Heidelberg, falls sich die Gelegenheit ergibt, führ ich den Stand der Dinge gerne mal vor. BTW I am also in Heidelberg, if the opportunity arises, I led the state of things like times before.

    so long ... Uli so long ... Uli
    VStabi | Pioneer of Flybarless VStabi | Pioneer of Flybarless

    Leave a comment:


  • ragge1
    replied
    vbar kommer snart med rescue mode , de håller på å testa den

    Leave a comment:


  • baer
    replied
    Og det er vel heller ikke gov i ESC som følger med...?

    Det er ny Beastx på vei? Derfor den er utsolgt "all over" da...
    Last edited by baer; 28-05-14, 09:35.

    Leave a comment:


  • andersand
    replied
    tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    brain/ikon sin fungerer etter litt tuning, men hadde ikke basert meg på den, 700 på avveie er 700 på avveie.

    bx er som du sier bra, og lett å sette opp, men mangler gov, kommer muligens i nye?

    min favoritt er og blir brain/ikon.

    Leave a comment:


  • baer
    started a topic Auto leveling/Bailout. Funker det?

    Auto leveling/Bailout. Funker det?

    Hei,

    Har lyst på nytt heli nå Regner med at det blir en 700 DFC super combo -3GX.

    Lurer litt på hvilken gyro jeg skal gå for. Er det et poeng å kjøpe en med bailout? Fungerer det i praksis? I så tilfelle, hvilken bør man velge?

    Har brukt Beastx før, syns den funker bra og er lett å sette opp.
Working...
X