Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jakke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jakke

    Tom jeg trenger noen av disse


    Click image for larger version

Name:	10801650_834786866573857_129222800172224065_n.jpg
Views:	1
Size:	20.9 KB
ID:	636915
    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

  • #2
    Den var MEGA

    Comment


    • #3
      hehhehe... Den må vurderes!

      kanskje gjøre alvor av å få opp webshop'en snart...
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        en heli varient også
        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

        HD 500 Cell : brain2

        DX9

        Comment


        • #5
          Kjøper gjerne en heli variant på flekken!
          Propellen skal være på toppen!
          Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

          Comment


          • #6
            De glemte nok svaret på "Hvor fort går den ?"
            Jeg tror jeg aldri har opplevd at noen som ikke vet så mye om RC har spurt om å prøve noen av flyene mine.
            Noen her som har vært borte i det ? Kanskje dersom man flyr i en park med barn ?
            Bfight 210
            De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
            De Havilland DH 2 skala 1/5,3
            Phoenix RC Club

            Comment


            • #7
              Dere får komme med forslag til hva det skal stå, på norsk(?)
              så skal jeg se hva jeg får til
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Jeg har vært borti guttunger som veeeeldig gjerne vil prøve når jeg har flydd i park/fotballbane, men aldri voksne. Jeg har heller aldri fått spørsmål om det er et fly, men jeg har ofte fått kommentaren "jøss, så stille det er, er det elektrisk?". Og da med oppfølgingsspørsmålet "hvor lenge kan man fly på et batteri?" Egentlig så kunne jeg ha klart meg med "Vent til jeg har landet så skal jeg svare på alt du lurer på, men la meg få fly i fred".

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Kyrre View Post
                  Egentlig så kunne jeg ha klart meg med "Vent til jeg har landet så skal jeg svare på alt du lurer på, men la meg få fly i fred".
                  Det er vel koselig å ha en samtale under en flytur ?
                  (Men det kommer vel helt an på flyvingen)
                  Dersom du er ute på en biltur, så sier du vel ikke " Vent til jeg har parkert så skal jeg svare på spørsmålene,men la meg får kjøre i fred ?
                  Bfight 210
                  De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                  De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                  Phoenix RC Club

                  Comment


                  • #10
                    Har du noen gang opplevd hvor slitsomme folk faktisk kan være når de blir nysgjerrige? Feks når de steller seg ved siden av deg og ber deg om å loope, som et slags bevis på at jeg kan fly, gjerne mens bikkja deres flyr bånd løs rundt beina mine, eller løper etter flyet. Det har jeg som lenge måtte fly på offentlige plasser, til det punktet at jeg har måtte be enkelte om å vennligst la meg få fly i fred. Noen har tilsynelatende den holdningen at når de lurer på noe så har de all rett i verden til å forstyrre andre. Jeg har forøvrig også hatt flere hyggelige samtaler, bla en eldre herre som fortalte om da han som guttunge bygde friflukt modeller under krigen, så jeg har null problem med å prate med folk. Jeg har til og med merket på folk at jeg kanskje blir litt vel engasjert, og prater i vei om ting de kanskje egentlig ikke bryr seg om. Så prating har jeg ikke problem, bortsett fra når jeg flyr da.

                    Comment


                    • #11
                      Jeg synes det bare er hyggelig med folk som er nysgjerrige, selv om det er de samme spørsmålene som går igjen.

                      Husk at vi alle er ambassadører for hobbyen vår. Hvis vi svarer kort med at "la meg være i fred mens jeg flyr", så er modellflygere en gjeng med gretne og asosiale gubber...
                      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                      Anything worth doing is worth overdoing!

                      Comment


                      • #12
                        Hadde herja med en T-Rex700 og måtte sjekke at alt funka.
                        Kjapp tur til den lokale fotballbanen, ikke et menneske å se.

                        Fyra opp doningen og hovra X antall meter fra meg i 10m høyde.
                        ut av intet kommer en gjeng unger, 10-12 år og skal på død og liv UNDER vispen.
                        Og de fulgte etter heliet selvfølgelig... Måtte bare dra det opp og si fra at de måtte flytte
                        seg, og det gikk fint det. Men... Jeg ble nok oppfatta som gretten asosial gubbe da.


                        Dårlig med forslag på tekst her??
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jotto View Post
                          Jeg synes det bare er hyggelig med folk som er nysgjerrige, selv om det er de samme spørsmålene som går igjen.

                          Husk at vi alle er ambassadører for hobbyen vår. Hvis vi svarer kort med at "la meg være i fred mens jeg flyr", så er modellflygere en gjeng med gretne og asosiale gubber...
                          Det har skjedd meg en gang da en kjekkas som skulle tøffe seg for kompisene sine med spydig tone nærmest beordret meg til å ta en loop, noe jeg gjorde, og som ikke var bra nok for ham da han skjønte hvor lett det egentlig er, så han fortsatte å mase. Jeg har ellers aldri bedt folk om å la meg være i fred. Mange venter faktisk til jeg har landet før de kommer bort, selv nysgjerrige guttepjokker klarer det. Og klarer de det ikke så lander jeg enkelt og greit og tar samtalen derfra. Jeg har aldri "jaget" bort folk, for jeg synes, i likhet med deg, at det bare er hyggelig å svare på det folk lurer om, men jeg synes samtidig at folk kan ha respekt for at de ikke forstyrrer mens andre holder på med noe som faktisk krever konsentrasjon. Og som xillian så har jeg også måtte bedt ivrige gutter om å stelle seg bak meg mens jeg flyr og ikke løpe rundt på banen etter flyet, noe som alltid går helt fint.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by xilian View Post
                            Dere får komme med forslag til hva det skal stå, på norsk(?)
                            så skal jeg se hva jeg får til
                            Spydig variant, som bare en bitter modellflyver kan komme med. Litt andre "svar" dog, basert på det jeg har hørt fra forbipasserende:

                            1. Akkurat passe fort
                            2. Akkurat passe dyrt
                            3. Akkurat passe høyt
                            4. Akkurat passe sakte
                            5. Ja/Nei - stryk det som ikke passer
                            Propellen skal være på toppen!
                            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                            Comment

                            Working...
                            X