Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner. Trenger tips og råd til innkjøp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nybegynner. Trenger tips og råd til innkjøp!

    Hei! Jeg er nybegynner når det kommer til heli. Har kjørt en del rc nitro bil men gikk etterhvert lei av det for noen år siden. Drømmen har alltid vært å kjøre heli!

    kan noen av dere godt drevne heli piloter gi meg noen gode råd om hva slags helikopter jeg bør velge? Har vurdert trex 450, noen erfaringer med det?

    - Kenneth

  • #2
    Erfaren heli-pilot er jeg ikke....veldig langt i fra faktisk men jeg vurderte lenge, samt gode råd fra andre før jeg kjøpte meg heli. Konklusjonen jeg kom frem til var at det er mye bra heli og kjøpe, men om man vil ha en størrelse som er overkommelig både med tanke på innkjøp/deler, samt stabillitet under flyving, valge jeg og ikke gå for mindre enn en 500-size. Men det er nok flere og andre erfaringer på dette feltet......
    mindre heli har selvsagt billigere innkjøp/deler, men så var det flyvedyktigheten da....i vårt forblåste vakre land :
    Last edited by Leif Sverre; 10-05-13, 19:32.

    Comment


    • #3
      Hehe! Har egentlig konkludert med det samme! Har ikke særlig lyst å gå lenger ned enn trex 450! Bor selv på det enda mer forblåste vestland ! Er vel kanskje dyrere deler til større helien er, men til syvende å sist er det egentlig ikke det det står på!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kenmel View Post
        Hehe! Har egentlig konkludert med det samme! Har ikke særlig lyst å gå lenger ned enn trex 450! Bor selv på det enda mer forblåste vestland ! Er vel kanskje dyrere deler til større helien er, men til syvende å sist er det egentlig ikke det det står på!

        RCMarked.no / Align T-Rex 500 FBL v2
        3500,- på rcmarked det samme som du må betale for en 450'

        Dette er ett godt tilbud koster 6000,- Ny, men du må kjøpe noen bladholdere utenom.