Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny bruker/flyger!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Var der som tilskuer idag, rimelig høyt niva på gutta der ja

    Da var det endelig bestilt, 550 dfc combo(uten 3gx) Vbar, dx8 og digital pitch måler til den nette sum av 9700 kroner inkl express frakt da gjenstår bare lader og batteri, blir nok den powerlab 8 greia, men kan noen tipse meg om et godt sted å kjøpe den? vil ikke ende opp med noe som er beregnet på USA strømgreiene, eller england stikk o.O
    Last edited by Boye; 21-07-13, 23:31.

    Comment


    • #92
      progressive på pl8, så kan jeg sikkert ordne psu

      Comment


      • #93
        jobber i bærum så går greit det

        Comment


        • #94
          yess! nå har jeg flydd 10-12 pakker uten andre uhell enn litt subbing med haleblader(95mm suger på grus) hadde litt problemer med at halen vandra i starten, men etter jeg fikk tips om tailgain har jeg prøvd meg fram litt etter litt og halen er bedre men, heli roterer fortsatt vilt på når jeg vipper collective på max. de siste 2 pakkene merka jeg at jeg må sloss med heli for at det skal holde seg i hover, det vil konstant lene seg fremmover, var IKKE sånn tidligere, ble bare plutselig skikkelig "fortung"... noen tips?

          Comment


          • #95
            FBL system er avhengig av å plasserer batteriet ( 6S ) riktig hver gang
            Du får bare prøve deg frem til om du må +/-2mm med batteriet for at heliet skal stå level.
            Pass på at du ikke rører trim knappene på radion.

            Leste dette på forumet tidligere

            Comment


            • #96
              Originally posted by Pistepirkko View Post
              FBL system er avhengig av å plasserer batteriet ( 6S ) riktig hver gang
              Du får bare prøve deg frem til om du må +/-2mm med batteriet for at heliet skal stå level.
              Pass på at du ikke rører trim knappene på radion.

              Leste dette på forumet tidligere
              Nei, det stemmer ikke helt.. Flybar helikoptere er avhengi av riktig CG, FBL kompenserer for dette.. Men man skal uansett forsøke å få CG riktig for å få best flyegenskaper..
              Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
              T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

              Comment


              • #97
                gikk gjennom vbar setupen igjen, alt hadde jo forandra seg.. dette ekke sunt...!

                Comment


                • #98
                  Har du kopiert banken du har tatt setup på til alle etterpå? Hvis ikke kan det være du står i feil bank. Hvis du har pro software vel og merke. Express har ikke bank switching.
                  ---------------------------------------------
                  Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                  Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                  Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                  Mikado logo 600 3D Vbar
                  Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Boye View Post
                    de siste 2 pakkene merka jeg at jeg må sloss med heli for at det skal holde seg i hover, det vil konstant lene seg fremmover, var IKKE sånn tidligere, ble bare plutselig skikkelig "fortung"... noen tips?
                    Det høres ut som du har kommet borti trimknappene.
                    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                    Anything worth doing is worth overdoing!

                    Comment

                    Working...
                    X