Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hitec 6 og Nine Eagle solopro 126 med General Link

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hitec 6 og Nine Eagle solopro 126 med General Link

    Heisann!

    Jeg er helt grønn på rc, men har flydd flere 3 og 4ch helikoptre som var ferdigoppsatt.
    Men nå har jeg anskaffet meg et Nine Eagle Solo Pro 126 helikopter med General Link.
    Har koblet til General Link på en Hitec 6, men jeg skjønner IKKE hvordan jeg skal sette dette opp for å få det til å virke.
    Vet at General Linken er satt på riktig og rett, men jeg vet ikke hvordan jeg skal programere radioen. Har en instruksjonsbok, men jeg skjønner ikke hva jeg trenger å gjøre for å få det til å virke. Noen som kan hjelpe meg for å få radioen til å virke og for å programmere den rett?

  • #2
    Hadde jo vært hyggelig med noe hjelp?

    Comment


    • #3
      Hei,
      jeg kunne sikkert ha hjulpet deg, men jeg bruker selv en Hitec Aurora 9 med Nine Eagle Solo Pro 126 General link.
      Jeg tror menyen er litt forskjellig på radioen, dermed er jeg ikke sikker på hvordan jeg skulle ha hjulpet deg. Men kan si det sånn at du må koble Gen.l. til radioen med kabelen som går inn i traineruttaket, deretter må du inn i helikopteroppsettet og legge inn dine innstillinger for throttle og swash.
      dersom du sender manualen på link eller noe, så kan jeg se om jeg klarer å hjelpe til. Send gjerne en PM med event. bilde av menyen på radioen.

      Comment


      • #4
        http://hitecrcd.com/files/ManualOptic6.pdf

        Kabelen til traineruttaket er på plass. Og mode satt til H for Hitec.
        Last edited by Arendal76; 16-08-13, 14:52.

        Comment


        • #5
          Var lite respons her, er det noe annet forum som er større?

          Comment


          • #6
            Får spørre litt steg for steg ser jeg! Hva slags Swash type skal jeg ha, har satt den til NOR. Er det riktig?
            Trenger jeg etter dette å sjekke throw for each servo? Bruker jo general link og den burde jo fikse det automatisk?

            Comment

            Working...
            X