Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som flyr i Bergen vest / Sotra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som flyr i Bergen vest / Sotra

    Hei
    Er det noen her i forumet som flyr hk i Bergen vest / Sotra området???, blir litt langt å reise til Stend.
    Er ny med hk og ønsker og være med noen for å få litt råd og tips ifm flyging.
    Har en T Rex 450 DFC FBL og en W922

  • #2
    Originally posted by atlebruun View Post
    Hei
    Er det noen her i forumet som flyr hk i Bergen vest / Sotra området???, blir litt langt å reise til Stend.
    Er ny med hk og ønsker og være med noen for å få litt råd og tips ifm flyging.
    Har en T Rex 450 DFC FBL og en W922
    Det er en bra plass på Askøy (storebotn?) der det er laget flystripe. Der er det mye aktivitet. Ellers burde det være mye areal på Sotra . Dog ikke like paddeflatt
    T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

    Comment


    • #3
      Hei.

      Jeg og en kamerat flyr litt uti Øygarden.
      Er fremdeles på nybegynner nivået selv, har en Blade mcpx bl som jeg flyr rundt med og flipper innimellom med som regel påfølgende nødlanding, har også et 450x men eneste jeg tør med det fremdeles er hovering.

      Savner noe meir klubb aktiviter, synest det er rart at det ikke er meir i Bergen, Fjell, Sund og Øygarden området.

      Comment

      Working...
      X