Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppsett av HK450 mot Hitec Eclipse 7 35MHz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppsett av HK450 mot Hitec Eclipse 7 35MHz

    Jeg er en "lowbudget" nybegynner og har kjøpt en HK450 T-Rex klone. Jeg har aldri satt opp radioen før og sliter med å finne ut hvordan jeg gjør dette. Har lest manualen på kryss og tvers men får ikke det som kommer opp på skjermen til å stemme med alternativene i manualen. Er det noen som kan hjelpe meg med å sette opp radioen? Det må jo være noe jeg overser, men det er flere "skjermer" jeg ikke finner beskrevet i manualen i det hele tatt.
    Øystein Solvang Randen
    Røyken og Hurum modellflyklubb

    Menneskelig svikt er utelukket!

    Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

  • #2
    I utgangspunktet setter du inn verdiene som er anbefalt. Har du innstillinger på radio som ikke er nevnt lar du disse stå default.

    Kan være enklere å hjelpe deg om du er litt mer spesifikk på hvilke innstillinger du er usikker på osv.
    Last edited by ronaldst; 18-06-14, 06:36.

    Comment


    • #3
      Skum igjennom bruksanvisningen på radioen et par ganger slik at du "husker" under hvilke menyer ulike instillinger kunne finnes. Ta deretter oppsettet steg for steg i manualen til helikopteret for å få oppsettet riktig med tanke på hvilke verdier du setter på gyro gain, pitch, throttle kurver etc. Her kan du bruke manualen fra Trex 450 (lastes ned fra internett) som utgangspunkt, da det er mye likt. Manualen til radioen benyttes som supplement for å finne riktige menyer.