Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bavarian demon 3sx

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bavarian demon 3sx

    Hei er svært lite erfaren med flybarles, men har nylig kjøpt en demon 3sx til en t rex 600 e dfc, flyr veldi fint, men sliter med at halen skyter ut ca90 grader til høyre å så tilbake til "rett" posisjon igjen når jeg FKs pitcher veldi hatt, har prøvd å stille på litt forskjellig i til menyen, men blir ikke kvitt problemet... Noen som har vert borti dette å har forslag til hva jeg kan jøre??

  • #2
    Hva er headspeed? Det er lav utveksling på hale på den der. 3.85 versus 4.5. Derfor bør du på en umoddet ha headspeed på iallefall rundt 2350 for å være sikker på att halen holder. Kan selvsagt også være lav gyro gain.
    ---------------------------------------------
    Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
    Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
    Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
    Mikado logo 600 3D Vbar
    Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

    Comment


    • #3
      takk for svar
      ja er er klar over den merklige utvekslingen på halerotoren på disse headspeeden er 2385 i idle 2.. har prøvd å stillt gain ganske mye, men få prøve meg frem litt mer... kan det hjelpe å kjøpe en bedre servo? eller prøve med 700 halerotorblader?

      Comment


      • #4
        Har du hatt gain så høyt att du har merket for høy tailgain enda? Ellers vet du ikke hvor nær grensen du er.
        Ikke ha 700 haleblad med dfc hodet, for lite klaring. Jeg bruker ds650 og ds 655 på hale. Fungerer bra. Sjekk endpoint på halerotor att du har nok utslag, og lek med gain først.
        ---------------------------------------------
        Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
        Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
        Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
        Mikado logo 600 3D Vbar
        Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

        Comment

        Working...
        X