Hei!
Fant en fin artikkel på f3c.no. Gå på "artikler" og "tuning av GV-1"
Spørsmålet er om noen andre har prøvd å endre parameterne for oppdateringsfrekvens og/eller laveste tillatte % av max throttle som GV-1 kan gi under flyving for å motvirke overspeed i stup.
Noen som har noen formening (om ikke annet teoretisk) om hvorvidt å endre oppdateringsfrekvensen kan hjelpe om man har en litt for treg throttleservo i forhold til hastigheten på pitchservo? Bruker selv BLS451 på pitch, og ikke fullt så fine DS821 på throttle.
Fant en fin artikkel på f3c.no. Gå på "artikler" og "tuning av GV-1"
Spørsmålet er om noen andre har prøvd å endre parameterne for oppdateringsfrekvens og/eller laveste tillatte % av max throttle som GV-1 kan gi under flyving for å motvirke overspeed i stup.
Noen som har noen formening (om ikke annet teoretisk) om hvorvidt å endre oppdateringsfrekvensen kan hjelpe om man har en litt for treg throttleservo i forhold til hastigheten på pitchservo? Bruker selv BLS451 på pitch, og ikke fullt så fine DS821 på throttle.