Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vario EC145 Skalaprosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har hatt en produktiv helg. I morgen kan montering begynne. Vinduer klippet ut, trengs en puss for å gjøre det penere, ble ikke 100% men fikk dreisen på det til slutt.


    Prøvemontering av mekanikk

    Sett ovenifra, ikke siktet inn eller justert:


    -JK-
    Jon Kristiansen

    Comment


    • #17
      Morro med prosjekter Blir det fortsatt luftambulansen, eller har du et annet skjema for øynene? Gleder meg til mer bilder, følger med!

      Comment


      • #18
        Morro å bygge også. Blir nok ikke Luftambulanse, det skrinla jeg for lenge siden og bestemte meg for denne
        Capable
        Nå ser jeg at det bygges en slik en til her, med mekanikk fra en T-Rex.

        -JK-
        Jon Kristiansen

        Comment


        • #19
          Army faktisk!
          Men det synes jeg i grunn var et godt valg, for de kan det ikke være mange av.
          (2 stk. er ikke mange)
          Veldig tøft, og bare bøtt på med bilder og tekst
          Last edited by xilian; 04-02-13, 07:24.
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #20
            Ikke mye bevegelse i denne tråden, men det er fremdrift. Mye research har blitt gjort, og listen over skala detaljer som mangler blir lenger og lenger. Fant denne sidne, her var det mye snadder 3D-scale, accessoire pour maquette, modèle réduit - Hélicoptères, jets et maquette RC...

            Mekanikk er nesten montert inn, skal få siktet meg ferdig i kveld, så er det klart for liming og fastmontering. Men det stoppet opp i går når jeg skulle lage hullet for å få festet Halerotor, ikke stort nok bor i huset så på vei hjem i dag plukkes en hullsag opp.

            Har vel innsett at dette ikke kommer i lufta før sommern, mye jobb og mange deler som mangler.
            Jon Kristiansen

            Comment


            • #21
              Originally posted by xilian View Post
              Army faktisk!
              Men det synes jeg i grunn var et godt valg, for de kan det ikke være mange av.
              Helt enig her.... Det er en del kule army maskiner der ute. Og dersom en først skal prøve å fly litt skalalikt, så er det litt mer å boltre seg med dersom en har en militær maskin!

              Comment

              Working...
              X