Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Aerodyne Bell-222 Airwolf 600-Size

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vurderte du Centurys Airwolf da du bestillte? Et rålekkert kit jeg har siklet på til mitt nye T-rex 600 EEL, men er usikker på om 600 EFL'n blir litt overkill for mekanikk til en skalamodell. Noen her som evnt kan anbefale hvilket heil jeg bør gå for om jeg ikke bruker 600 EFLn min? (må være FBL). Hvis du vurderte centurys skrog, hva var det da som gjorde at du valgte Aerodynes?

    Tormod
    Tormod
    _________________
    SAB Goblin 380 - Spartan Vortex, T-Rex 700E DFC - Vbar, TBS Discovery PRO - Naza M V2, Durafly Spitfire Mk1a

    Comment


    • #32
      Det første kitet jeg bestemte meg for var Century sitt, men etterhvert som jeg fant Aerodynes og Heliartist så bestemte jeg meg for en av disse pga at det er så mye enklere å bytte batteri på Aerodynes/Heliartist siden hele snuten kun er festet med magneter og er lett å ta av. Ser for meg at det er lettere å montere heliet i kroppen også, siden man bare demonterer halerotoren og setter heliet inni kroppen, med halebommen montert. Lettere og mer åpent på Aerodynes/Heliartist så lenge man har elektro.

      Forskjellen mellom Aerodynes og Heliartist er ikke så mye, jeg ser ingen forskjell på selve kroppen. Forskjeller jeg har lagt merke til er:
      - Aerodyne: Sort og hvit kropp, ADF pod (våpenet under kroppen), alu/sølv farget landingsunderstell.
      - Heliartist: Gråsort og hvit kropp (originalen var gråsort), ikke ADF poden og dette er synd da den er vanskelig å få tak i løs, samme understellet som Aerodyne bare at dette har en stygg gull/messing farge men det er heldigvis demonterbart så det kan lett pusses ned til aluminiumen. Er 50 usd billigere og butikken jeg handler stort sett alt av mitt utstyr hos har denne kroppen, så derfor blir det Heliartist sitt for min del.

      Jeg er spent på hva trådstarter har å si
      ARC Cessna - Multiplex Mentor - Multiplex Easyglider- HK450PRO - T-rex 550e BeastX - T-Rex 450 Sport BeastX

      Comment


      • #33
        Jeg kan ikke si det ene eller det andre. En kompis av meg som hadde aerodyne sin kropp til 500. Ble veldig forelsket i den. I tillegg har aerodyne grå/sølvfargede hjul som er mye finere en heliartist sine. Som jeg han se også så har aerodyne disse våpnene under.
        I tillegg likte jeg veldig godt hvor enkelt det er og komme til batteri.

        Comment


        • #34
          Hei igjen.

          Lenge siden jeg har oppdatert tråden nå.

          Titter på airwolfen inni mellom oppussing og andre ting.
          Er fortsatt ikke fornøyd med retract systemet på airwolfen.
          Vurderer sterkt om jeg skal handle meg rectract systemet til EFlite.
          Der sitter det tre Servoer som styrer hvert enkelt hjul, med en y-kabel kobler mann lett sammen 3 hjul og bruker kun en canal på mottaker.

          Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1340092141.884627.jpg
Views:	1
Size:	8.8 KB
ID:	589387

          Comment

          Working...
          X