Announcement

Collapse
No announcement yet.

www.modellfly.no har nyeste typen USB Interfacer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • www.modellfly.no har nyeste typen USB Interfacer

    Lær og fly UTEN å krasje !

    Gjør som tusenvis før deg har gjort ! Skaff deg en Flysimulator med interface så du kan koble din egen radio til PC og øve inn nye triks med ditt modellfly eller helikopter Er du nybegynner ? DA MÅ DU HA DENNE INTERFACEN som garantert vil spare deg for flere flykrasj og dermed være spart inn på en helg med øving på pc hjemme. ( DU FÅR OGSÅ MED EN CD MED MANGE KULE MODELLFLYVIDEOER !!!! og GRATIS FLYSIMULATOR)

    Interface til flysimulator , finnes i to utgaver. USB interface og Joystick(gamport) Interface. Begge kan brukes på de samme simulatorer og passer de aller fleste flysimulatorer som f.eks FMS og Real flight( alle versjoner også G2) Du kan til og med bruke den på alle versjoner av Microsoft Flightsim og mange bilspill osv... , så da har du en presisjonsjoystick til alt om du vil

    mer info på modellfly.no is available for purchase - Sedo.com
    eller direkte til selve FLYSIMULATOR SIDEN : modellfly.no is available for purchase - Sedo.com


    mvh Kjetil Sandal
    www.modellfly.no
    -----------------------------------------------------------------------
    Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

  • #2
    Var alvorlige mangler der... Ingen interface til MPX...
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Joda. les det stom står der. ... og andre

      De aller mest brukte og mest populære radioene som 90% av modellflygere bruker står i hovedvalgene, mens MPX. Graupner og noen andre og eldre radioer må Custum lages på forespørsel.

      Har levert 2000 interfacer og kun 2 av disse var til MPX. OM etterspørsel øker vil den også komme med som fast valg
      mvh Kjetil Sandal
      www.modellfly.no
      -----------------------------------------------------------------------
      Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

      Comment


      • #4
        Akkurat... MPX-eiere har ikke behov for simulator...
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          MPX selger også sin egen interface til FMS (med MPX logo på).
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

          Famous last words? Hey watch this!

          Comment


          • #6
            Det står på siden at har du ANDRE radioer så ta kontakt eller betal inn og si hvilken radio du har. VI har de aller fleste også MPX, men den står ikke som et fast valg i menyen og opptar plass når kun 1 av tusen bestiller den

            Vi har også Graupner, Gamle radioer og mye annet.....

            Send en mail om IKKE din radio er der

            Nå om Vinteren kjører jeg demoer på 200 x 200cm stor skjerm med subwoofer lydsystem. OG kan love at å fly simulator på slikt er MORRO
            mvh Kjetil Sandal
            www.modellfly.no
            -----------------------------------------------------------------------
            Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

            Comment


            • #7
              Det står på siden at har du ANDRE radioer så ta kontakt eller betal inn og si hvilken radio du har. VI har de aller fleste også MPX, men den står ikke som et fast valg i menyen og opptar plass når kun 1 av tusen bestiller den

              Vi har også Graupner, Gamle radioer og mye annet.....

              Send en mail om IKKE din radio er der

              Nå om Vinteren kjører jeg demoer på 200 x 200cm stor skjerm med subwoofer lydsystem. OG kan love at å fly simulator på slikt er MORRO
              mvh Kjetil Sandal
              www.modellfly.no
              -----------------------------------------------------------------------
              Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

              Comment


              • #8
                Går det ann å sende inn USB interfacet jeg kjøpte med deg til kontroll? Jeg hadde egen strømforsyning tilkoblet og noe skjedde, så nå tør jeg ikke bruke det mere (Interfacet hadde ikke noe med havariet å gjøre, det var en ledning som gikk av og la seg borti andre ledninger inne i pluggen etter att jeg hadde vært der ). Interfacet var topp det, så lenge pluggen min holdt.
                Gert Hildrestrand.
                Limets Venner.
                Valdres Flyklubb Modell

                Famous last words? Hey watch this!

                Comment


                • #9
                  Ikke noe problem.

                  Bare send meg en mail så fikser vi det

                  Skriv hva som hendte og send interface til meg så skal jeg få det testet
                  mvh Kjetil Sandal
                  www.modellfly.no
                  -----------------------------------------------------------------------
                  Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ksandal
                    Ikke noe problem.
                    Vil dette interfacet passe til noen av kontrollene til
                    Twister eller Honey Bee? Jeg er totalt newbie så jeg vet egentlig ikke

                    Comment


                    • #11
                      Joda de bruker normalt samme standard som "hitec" Så det går helt fint
                      mvh Kjetil Sandal
                      www.modellfly.no
                      -----------------------------------------------------------------------
                      Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

                      Comment


                      • #12
                        Lurer på om Easyfly kablen kan brukes på Real Flight sim.Bruker com1
                        Og er det noen som har Real Flight sim.?
                        vi kan jo Trade sim.

                        Hilsen Wayne
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Var alvorlige mangler der... Ingen interface til MPX...
                          Akkurat... MPX-eiere har ikke behov for simulator...
                          Hallo!! Er ikke du fast skribent inne på dette forumet, noen av de innlegga dine er rett og slett latterlige. Trodde dere skribenter skulle komme med seriøse innlegg og svar jeg, ikke promotere spesifike merker som du driver med. Heter det ikke Multiplex eller Os kan en bare kaste det virker det som. Det er et under at vi som ikke bruker de merkene klarer å fly i hele tatt!
                          Align T-Rex 450
                          Fizza elektrofly
                          JR 9xII

                          Comment


                          • #14
                            Kan jo også kalles ironi eller selvironi.........
                            ____________________________
                            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                            Comment


                            • #15
                              Litt vanskelig å vite om det er ironi det er snakk om på et diskusjonsforum på internett, er litt lettere ansikt til ansikt. Så eventuell ironi kan en holde for seg selv her inne!!
                              Align T-Rex 450
                              Fizza elektrofly
                              JR 9xII

                              Comment

                              Working...
                              X