Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt forsøk fra G.T. Power - endrede konkurranseregler.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt forsøk fra G.T. Power - endrede konkurranseregler.

    Har raportert tilbake til G.T. at konkurransen deres ble oppfattet som spam. De ble veldig leie seg for dette, men vil fortsatt veldig gjerne kjøre konkurransen. De ønsker å endre til følgende:

    Den som poster innlegg nr. 50 i denne tråden får en elektrisk batterivarmer fra GT.
    Den som poster innlegg nr. 100 i denne tråden får en proff servotester.
    Den som poster innlegg nr. 200 i denne tråden får en B620 lader.

    Ingen krav til innholdet i innleggene, men ta gjerne en titt på GT's produkter - siden de lokker med disse premiene.
    G.T.Power RC - Ladere - ThrottleStore.Com

    Har nå gjort som kineserne ba om, så får dere selv vurdere om dere vil delta eller mener dette er spam. G.T. kjører lignende konkurranser rundt om i mange forum verden over, og dette forum er det eneste de har fått negativ tilbakemelding fra.

    Det er svært få, om noen, kinesiske produsenter som gjør noe som helst av aktiviteter mot forbrukere i vesten. Vi synes det er leit om de vises en kald skulder igjen, men som sagt: opp til dere...

    TS teamet

  • #2
    Sikert noen som fremdeles blir sur, men skit jeg har bruk for både servotesteren og laderen.

    Comment


    • #3
      Hvorfor skal forumet her spames med crap og jalla innlegg - Spam heller i riktig ende

      Den som poster 5000 spam mail til salg@throttlestore.com får en elektrisk batterivarmer fra GT.
      Den som poster 10000 spam mail til salg@throttlestore.com får en proff servotester.
      Den som poster 15000 spam mail til salg@throttlestore.com får en B620 lader.


      Så kan det sitte noen der å rydde opp i etterkant.
      Last edited by Quadrocopter; 11-04-11, 10:53.

      Comment


      • #4
        Ja, de ble sikkert lei seg, siden de bestemte seg for å prøve med samme greie på nytt.

        Skjønner godt at de ønsker slike spammekonkurranser, siden det gjør at tråden ofte ligger oppe i lag med de siste innleggene i tillegg til at det er billig. At det ikke skjer så ofte at produsenter gjør noe rettet mot vestlige forbrukere, betyr ikke at man ukritisk bør legge seg på rygg straks det skjer.

        Som et minimum før en spammekonkurranse, bør det være avklart med eier av forumet. I stedet for en spammekonkurranse, kunne det heller vært kjørt en en runde med spørsmål.
        Ørjan Pettersen
        Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

        Comment


        • #5
          Offf. Er det ikke bare å lage en egen undergruppe på forumet som heter konkurranser. Sørge for at den ikke teller innlegg og ikke vises på siste innlegg?
          Vi klarer det på vårt forum, men hvis det er uaktuelt med slike konkurranser så er det vel det?
          Jeg er ihvertfall med. Trenger lader og det meste.
          Så spamme spamme
          Per Ulrik Karlsen

          Bodø Modellflyklubb


          "Da Gud hadde skapt Nord-Norge, så Han på det, og sa: "Dette e det finaste æ har skapt, la oss vaske det kvær dag!"

          I nord har vi to årstider, mørketia og regntia.

          Flypark:
          Diverse halvfungerende kinafly
          Seagull AT6
          SD Modell Yak 54
          ST DG1000

          Futaba T6exp 35 mhz
          Futaba T8FG

          Comment


          • #6
            Originally posted by bizarro View Post
            Offf. Er det ikke bare å lage en egen undergruppe på forumet som heter konkurranser. Sørge for at den ikke teller innlegg og ikke vises på siste innlegg?
            Joda. går fint det. Men jeg har fortsatt ikke fått noen henvendelser ang. den forrige jeg shutta ned,
            så regna ikke med at det skulle bli et problem i fremtiden.

            Originally posted by ThrottleStore.Com
            Har raportert tilbake til G.T. at konkurransen deres ble oppfattet som spam. De ble veldig leie seg for dette, men vil fortsatt veldig gjerne kjøre konkurransen.
            Hvis det er noen som er flinke på spamming, og som virkelig gir blaffen så er det i alle fall gjengen fra Kina.
            Tror muligens det er et eget yrke der borte...

            Originally posted by ThrottleStore.Com
            ... G.T. kjører lignende konkurranser rundt om i mange forum verden over, og dette forum er det eneste de har fått negativ tilbakemelding fra.
            Nå ble jeg faktisk litt stolt

            Originally posted by ThrottleStore.Com
            Det er svært få, om noen, kinesiske produsenter som gjør noe som helst av aktiviteter mot forbrukere i vesten. Vi synes det er leit om de vises en kald skulder igjen, men som sagt: opp til dere...
            Har aldri hørt om en kineser som har gitt bort noe, så det er noe muffins her uansett...


            Går det ikke heller an å spørre meg om løsninger før det blir dura i vei da?
            Totalt respektløst dette her...
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              Originally posted by xilian View Post
              Går det ikke heller an å spørre meg om løsninger før det blir dura i vei da?
              Totalt respektløst dette her...

              Du vet Xilian at "all PR er god PR". Om ikke vi vet det, så vet iallefall TS det! Virker iallefall slik på disse "konkurransene" det.

              Comment


              • #8
                Har bestilt en FW 190 micro, fra Throttlestore i går... spent på flyet Focke-Wulf FW 190 Würger EPO Mini BL 2,4GHz RTF - ThrottleStore.Com

                andreas
                Mvh Andreas
                Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                PCM.at mye glede i litt carbon
                Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Quadrocopter View Post
                  Hvorfor skal forumet her spames med crap og jalla innlegg - Spam heller i riktig ende

                  Den som poster 5000 spam mail til salg@throttlestore.com får en elektrisk batterivarmer fra GT.
                  Den som poster 10000 spam mail til salg@throttlestore.com får en proff servotester.
                  Den som poster 15000 spam mail til salg@throttlestore.com får en B620 lader.


                  Så kan det sitte noen der å rydde opp i etterkant.
                  Det der var en genial ide!
                  xilian; kan du ikke bare stenge denne tråden først som sist?
                  Lars Henrik Kjølberg

                  http://www.flickr.com/photos/larshkj/

                  Klubber:
                  Jets of Norway
                  Nittedal modellflyklubb

                  Comment


                  • #10
                    nei. Denne gangen lar jeg brukerne bestemme selv hva som skjer her inne.
                    Så slipper jeg få kjeft for alt det fæle i verden...
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #11
                      Er throttlestore en partner/sponsor eller er alle butikker her inne bare bidragsytere som har betalt plass?
                      Sånn da var man kommet til nr 11
                      Per Ulrik Karlsen

                      Bodø Modellflyklubb


                      "Da Gud hadde skapt Nord-Norge, så Han på det, og sa: "Dette e det finaste æ har skapt, la oss vaske det kvær dag!"

                      I nord har vi to årstider, mørketia og regntia.

                      Flypark:
                      Diverse halvfungerende kinafly
                      Seagull AT6
                      SD Modell Yak 54
                      ST DG1000

                      Futaba T6exp 35 mhz
                      Futaba T8FG

                      Comment


                      • #12
                        Til Throttlestore:

                        Jeg syntes dere kan betale for en annonse på MFN hvor den som er nummer for eksempel 200 å klikke er vinneren. Gjør slik at hver IP ikke telles oftere enn en gang hvert 5. minutt. Vips, så har dere konkuransen deres gående og dere har reklame dere kan være stolt over! Bruk en egen url for akkurat den reklamen + en pop-up som spretter opp hos vinneren Lykke til
                        Jon-Brage Hoel Andorsen
                        -------------------------------------------------------------------------
                        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

                        Alt flyr bare du har nok motor!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by xilian View Post

                          Har aldri hørt om en kineser som har gitt bort noe, så det er noe muffins her uansett...

                          Jeg fikk en 200 Watt Vista Power lader gratis fra leverandør i Kina fordi jeg klaget på feil i softwaren.
                          (MFN) ModellflyNytt.no
                          Bfight 210
                          De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                          De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                          Phoenix RC Club

                          Comment


                          • #14
                            Konkurranser kan jo være gøy. Men hva med å spørre Admin. først?
                            Vennlig Hilsen
                            Arne Husby

                            Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                            Comment


                            • #15
                              Ser de annonserer og hva de betaler ?? og noen regler er det lurt å ha,,
                              Ellers kan jeg prøve meg igjen på mangggggeeeee innlegggggg

                              Andreas
                              Mvh Andreas
                              Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                              PCM.at mye glede i litt carbon
                              Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                              Comment

                              Working...
                              X