Announcement

Collapse
No announcement yet.

PAU (Performance Aircraft Unlimited) til Norge.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rekker jo dette anders? hva er oppsett på servoer, bus osv?

    Comment


    • Originally posted by sveininge View Post
      Det er vel noe med om det er brems på hengeren eller ikke.
      Trodde det var at du måtte ha BE lappen for og kjøre henger med brems på pga den kan ha en totalvekt på mer enn 750 kg ellerno.
      Og henger unten brems er vel maks 60kmt ,
      spørs på nyttesten, <400kg så er det 80

      Comment


      • Jeg digger henger-appen til Vegvesenet
        Attached Files
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • Originally posted by andersand View Post
          rekker jo dette anders? hva er oppsett på servoer, bus osv?
          Bus.....ikke noe bus her
          Rekker og rekker.......mangler pipene. Og motor fikk jeg bytte med en snill kompis. Jeg fikk GP- 123cc han kjøpte av meg og han får min som ligger i tollen. Takk Kjetil F. Håper propell, batterier og pipene kommer i morgen, for da blir den med til Arvika i morgen kveld.
          2Xhitec TG pr bal-ror, 2xTG på sideror og en pr høyde. Det holdt før, men jeg har vel litt hissigere flystil nå men tror det blir bra jeg.
          Har slutta med å voldta flyene mine.............så lenge det ikke er kompistreff
          LiFe 1750 på tenning og 2x Life 3850 på servoer. Ja litt store, men det var det jeg hadde nytt nå

          Comment


          • hvorfor ikke lipo når 7955tg? som du har tåler det? og får 0.02 raskere + 5-6KG mer per servo + lettere å overvåke?

            mangler pipe ja... det har du gjort før også?

            Comment


            • Har aldri hatt behov for raskere servoer. 0.02 merker du ikke annet enn at hode tror det er så mye raskere (nå snakker jeg om fly )
              Liker ikke lipo. Har da null problem med å overvåke life. Og så tar jeg aldri ut batteriene av flyene. Det bør man jo med lipo.
              Jeg flyr mye om vinteren i -10, og har vært borti lipo som ikke har vært veldig villige etter 3 timer ute i kulda. Smak og behag

              Ja er ikke første gangen med venting på piper i tollen
              Last edited by anders e; 31-07-13, 22:03.

              Comment


              • Både henger med og uten brems kan kjøres med B og BE. Med B så er det tillatt totalvekt som gjelder. Med BE så er det virkelig vekt som gjelder.
                Kjetil
                oops: . . ! . .

                http://www.vingmfk.com

                Comment


                • Da har jeg fått flydd 6 turer med 123cc edgen i Arvika.
                  Det går fælt.....og flyet står til all forventning

                  Dette er tur nr 2 sammen med en mustang, så det går det rolig for seg på disse to videoene
                  Men som vanlig tok det litt av på di senere turene...........lol

                  Comment


                  • Også fra tur nr 2

                    Comment


                    • Artig dag, hadde jo som plan å tjuv-teste en av PAUène dine Anders men tiden strakk ikke til! Pokkers regnvær som fløy over også da gitt..

                      Effektmessig så det ut som bra med power i både liten og stor Edge.
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • Et par bilder av PAU modeller fra Arvika.. så veldig fine ut!



                        Click image for larger version

Name:	DSC_0018.jpg
Views:	2
Size:	123.4 KB
ID:	602624Click image for larger version

Name:	DSC_0033.jpg
Views:	3
Size:	112.0 KB
ID:	602625
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • Litt på youtubern her på kvelden, kom tilfeldigvis over denne i søken etter noe helt annet - rimelig hissig freestyle med en "svensk?" dyktig pilot! Ser definitivt kapabel ut denne 100cc`n..

                          Så nå for folk som har kjøpt den vise frem litt lokal flyging her!

                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • Spencer er vell amerikansk?
                            Simen Andresen

                            DX-18 TUSEN TAKK PAPPA!!!
                            EF 91" Extra
                            EF 70" Extra
                            EF 48" MXS
                            HK 51" Slick
                            Indoor: RJ MX2 VPP, RJ MX2 10-9l, Arrow V6

                            Takk til:
                            Autopartner
                            Smallsize
                            Anders e

                            Comment


                            • Mulig det, kanskje noen svenske foreldre/aner eller noe slikt..? Temmelig ung kar i alle fall, bruker nok et par XX timer i ny og ne på hobby for å si det slik..
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • Ble litt moro med grom modell i dag også
                                Har en kar som skal teste den litt veldig snart, så da får vi vel et nøytralt synspunkt på denne
                                Blir spennende å høre hva han syns om motoren også.

                                Click image for larger version

Name:	001.jpg
Views:	1
Size:	98.1 KB
ID:	602760
                                Last edited by anders e; 11-08-13, 17:59.

                                Comment

                                Working...
                                X