Announcement

Collapse
No announcement yet.

New Models from Hyperion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • New Models from Hyperion



    ...SUKHOI SU-31 - 941mm Span - 280 gram airframe...


    ...Quality CNC Construction...
    ...Two Piece Semi-symmetrical Wing...
    ...Superb Finish...
    ...All hardware included...

    Available from - www.celtic-griffin.com

    See also the CAP 232 and EXTRA 300L available in the same series from Hyperion...

    Ken Bates
    Never Mind the Label

  • #2
    Det burde være straffbart å legge ut slike lekkerbiskener for salg. Madamen så akkurat hva jeg så på og sa bare, "glem det" til meg. Men det er lov å drømme, og siden jeg først er i gang med drømming. Hvilken motor, kontroller, propel, og batteri pakke anbefales til denne lekre lille saken?
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Hei,

      Kommer snart en test om disse flyene, da nærmere Extra 300L på MFN.
      Så følg med....

      Kan nenve at jeg brukte Hyperion 2213-20 motoren og den var helt perfekt for det flyet....

      Utrolig flotte sett, veldig høy standard....
      - Håvard Glad Andreassen
      - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

      Comment


      • #4
        Hmm....... så denne modellen da jeg var innom Home - El Fly for noen uker siden. Den er ekstremt bra bygget og lett!!!

        Fikk ikke en pris da, men jeg skulle likt og vist hva herligheten koster. Frister fryktelig med en sånn, bare prisen ikke er alt for høy, dvs billigere en Mini Funtana. Litt drøyt å betale 1200,- for en sånn modell mener nå jeg.

        Men denne saken frister uansett
        Damn these things are hard to fly!

        Comment


        • #5
          Dette ser ektremt fristende ut!

          Er i gang med å finne oppfølgeren til mitt første fly, en e-starter.

          har liggende følgende utstyr som burde passe perfekt i SU-31 eller Ekstra 300:

          Hyp 2213-20, hyp Titan ESC 30 A og ACT 6 ch micro receiver og Wanma 2500 mah med opp mot 20A kontinuerlig og 25A max

          Noen som har erfaringer med disse to flyene? Vil de passe som fly nummer 2 uten å gape over for mye??
          Alf Surdal
          Hovsherad

          Comment

          Working...
          X