Announcement

Collapse
No announcement yet.

MicroPylon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MicroPylon

    En ny innendørs pylonkonkurranseklasse fra Holland skal prøves i Ekeberghallen 22.01. etter initiativ fra Arnfinn Lie og undertegnede.
    Retningslinjer for flyene finner du her (på tysk):
    404 Not Found

    Jeg har konstruert 5 fly (hittil) som kan brukes om man ikke vil skjære litt depron selv:
    Fly
    Produseres av Ultramicro DA:
    http://www.ultramicro.no

    MVH Martin Krafft

  • #2
    Hei Martin.

    Kjøpte et par av disse allerede sist det var Ekeberg-stevne. Lurer på om det skal være strictly GWS eller om Feigao-erstatninger er tillatt.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Blir det nok fly med Feigao kjører vi også åpen klasse, dvs fri motor og propell (forøvrig samme regler mht vekt, batteri og vingespenn.) Jeg fløy med Feigao og 3 celler i Ekeberghallen sist, og det gikk unna. Det gikk også fint ute. I konkurransen skal det være maks 2 celler LiPo 350mA (360).
      Martin

      Comment


      • #4
        Takk for svaret Martin.
        Får bestille meg en feigao til det ene oppsettet da
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Originally posted by MartinK
          Blir det nok fly med Feigao kjører vi også åpen klasse, dvs fri motor og propell (forøvrig samme regler mht vekt, batteri og vingespenn.) Jeg fløy med Feigao og 3 celler i Ekeberghallen sist, og det gikk unna. Det gikk også fint ute. I konkurransen skal det være maks 2 celler LiPo 350mA (360).
          Martin
          Og Feigao er på lager hos Griffin...
          Ken Bates
          Never Mind the Label

          Comment


          • #6
            Hvis Ken eller andre forhandlere kjenner sin besøkelsestid så må de se på lenken i Fly/MicroPylon. Det trengs en sponsor for å få litt fart på sakene til Mr. Exlex...
            Mottaker, LiPo børsteregulator, GWSmotor, propell, 2S 350mA LiPo er alt som skal til, + et par bra firmalogoklistremerker som kan settes på vingene, for dette blir jo behørlig fotografert, filmet og kommentert.
            MVH Martin

            Comment


            • #7
              Bare ett spørsmål , når starter det i Ekeberghallen den 22 , Kvanta kosta , må man være Nak medlem for å fly ... ?
              ____________________
              : -Exlex-
              : Thor Arne Jensen
              :::::::::::::::::::::::::::

              [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

              Comment


              • #8
                Fant ikke siden – Cirrus RC Flyklubb

                NAK-member ja, ellers gratis når du skal fly.
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment


                • #9
                  SIGH .... , må melde meg inn da .. er ikke medlem i NAK , bare i klubb med egen forsikring... USJ...... men man kan vel bli direkte medlem i NAK uten å måtte melde seg inn i en klubb til som er tilsluttet , stemmer ikke dette ?
                  ____________________
                  : -Exlex-
                  : Thor Arne Jensen
                  :::::::::::::::::::::::::::

                  [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

                  Comment

                  Working...
                  X