Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Selger 5 stk 10S 5000 mAh batteripakker til F3A. Alle er av typen 25-35 C, er lagret kaldt på 3,8 v og er i topp stand, aldri ladet på mer enn 1 C og aldri ladet uten balansering. Passer rett inn i din F3A-modell eller annet type 5-7 kg akrofly, evt kan de også brukes i TT X50E helikopter.Jeg får ikke fløyet F3A i år og jeg vil ikke at disse pakkene skal ligge her og ikke bli brukt! Alle pakkene er satt sammen av 5S 5000-pakker og har 4mm bulletkontakter som er tighte og fine.Samlingen består av:- 2 stk Hobbyking fra 2012 300 kr pr. stk- 2 stk fra høsten 2013 av type Haiyin (Elefun). Knapt innkjørt! 450 kr pr stk- 1 stk Hobbyking fra 2013 lite brukt 350 krKjøp alle 5 samlet for kr 1500.Er åpen for byttehandel. Jeg trenger fuel (15/15 flyfuel eller 30 % helifuel), 600-620 mm karbon rotorblader, OS 55 HZ helimotor, Microbeast FBL-gyro og mye annet, ta kontakt hvis du har noe jeg trenger.Dette er 6,5 kg batterier og vil være kostbart å sende på en trygg måte, så jeg foretrekker henting!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.