Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Svarer på alle bud..Er slutta med alt som har med nitro å gjøre så selger resten av heli og utstyr som har med dette å gjøre. I stedenfor å lempe det på dynga så lar eg heller en av dere få kjøpe det billig.Bra helikopter som er 80% kompatibelt med trex 600 nitro.Helikopteret ble kjøpt av en kar her i 2013. Eg tok ut motoren for å sette det i en trex 600.Sending:Skrur då av skids, rotor og halen for å gjøre det kompakt og trygt å sende.Pakken består av ett montert helikopter uten mottaker, motor og clutchbell. Det har vert flydd 15 ganger. I tillegg følger det med ett komplett reserve kit uten skids. En får veldig mykje for penga.Vist du liker å skru så har eg en OS50 med potte og clutchbell som passer inn men den har sprengt stempel. Det kan følge med for 250kr
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.