Unconfigured Ad

Collapse

Align T-Rex 450L Dominator 6S

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Align T-Rex 450L Dominator 6S

Overnevnte heli vurders solgt, kom med bud så skal jeg vurdere det.Dette er den nye 6S utgaven, med større blader og er ikke noe nybegynner modell da den har enorme krefter og respons, den krever sin pilot.Da dybdesynet mitt ikke er det store lenger synes jeg denne modellen blir for liten og vil derfor lufte den for salg.Flybarless system er BeastX, denne kan taes av om det er ønskelig, beholder gjerne denne.Jeg har nettopp bestilt meg usb adapter USB2SYS til denne som jeg venter i posten, er nødvendig for oppgradering, denne kan følge med for kostpris og vil bli lagt til vinnende bud om BeastX skal følge med ellers selger jeg den løst.Som du ser av bildene er den noe modifisert/oppgradert, har satt på større halefinne for bedre synlighet og for å løfte den mer opp av bakken da original halebladene på denne lett subber nedi, er for lite klaring, den originale følger selvfølgelig med.Har og satt på mye sterkere boomsupport da bommen er 5cm lenger og ikke godt nok avstivet i mine øyne med de som følger med i kittet, er mye sterkere nå, her følger det og med 2 originale sett med boomsupport med tilbehør.Canopy her er nytt og custom Align flamme lakkert.Høres ut som en dårlig unnskyldning men den har merker og en liten sprekk på den ene siden da småen satte seg på den i sofaen he he, men dette er reparert med 2 komponent og ikke mye sjenerende, er ellers ikke brukt.Har og satt på metallgrommets som er mye sterke en gummien som følger med.Det følger med 2stk 6S batterier med større kapasitet en standard, er kun ladet 10-12 ganger, se bilder.Er med 2 sett med ekstra uoriginale blader, fungerer fintEr med ett sett med helt nye align servoer DS415M, er ikke i pose men aldri flydd medEr mye ekstra deler med, ett nytt originalt understell og ett sterkere original ett, se ellers bilder for deler da jeg ikke kan nevne alt her men det er nok tilbehør her for nærmere 1500,-Ekstra halebom, 2 ekstra boom supportHeliet er brukt og har kræsjet som det hender i denne hobbyen men er bygd opp igjen etter alle kunstens regler.Hele haleseksjonen, bom er som ny om jeg ikke husker feil og det er ingen skader på heliet nå, kun kanskje noe slitte skruer men følger med en pose med nye originale om du synes dette er sjenerende.Har ikke giddet skifte de da det gjør nytten som det er, enkelte av skruene er og skiftet ut med sterker utgave da align sine originale er lett å ødelegge hode påBladene er og helt nye og uflyddTa kontakt for spørsmål men tror annonsen skal være utfyllendeFikk ikke lastet opp alle bildene her pga av sær grense for billedstørrelse, sjekk Finn, den ligger der og

More...
Working...