Announcement

Collapse
No announcement yet.

YAK 54 (35% - PilotRc) selges tom for utstyr.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • YAK 54 (35% - PilotRc) selges tom for utstyr.

    YAK 54 (35% - PilotRc) selges tom for utstyr.Vel etter å ha kommet tilbake fra Asias varme mm. vurderer jeg nå og selge denne. Modellen flyr ekstremt og er en av verstingene innen 3D eller IMAC modell i denne størrelse allt etter hvor dristig en setter den opp. Kan flys snill som et lam eller hysterisk som en utemma og potent villhingst. Anbefalte innstillinger blir den sånn midt på treet. Modellen er 2,70 meter i vingespenn og det har stått en DLE111 montert i den. Her kan masse motorvalg passe og det er fritt frem for disse. Ellers installert PowerHD og Hitec7955 servoer. Denne modellen har det som skal være i karbon som vingerør og understell. Ellers karbonspinner.Sideror er demonterbart og modellen har aldri vært skadet. Ellers er det bare og kosemontere utstyr og canistere vil passe rett i de festene jeg har hatt stor suksess med og som nå leveres standard fra PilotRc. Modellen er ikke mye fløyet da min modellflypark/collection er blitt i drøyeste laget. Fargeskjema er vakkert og du faller for det med en gang om du er en Yak-elsker. Modellen er ellers påkostet en god del merker i klebetekst som er satt på etter nøye vurderinger og ikke bare kastet på. NB: Må hentes.Kr. 4000,- (tom for utstyr)

    More...
Working...
X