Unconfigured Ad

Collapse

MSH Protos 500 med masse deler billig

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

MSH Protos 500 med masse deler billig

Denne modellen er nylig bygget opp fra grunnen pga av en smell og de fleste delene er flett nye samt noe options fra Lynx på tail pitch, alt av slite deler, reim, lager osv er byttet så det er ikke mye som skiller dette fra en ny modell.Alle karbon sider, plast rammer, bunnplate, esc-rammen osv er helt nytt, hele halen med tail pitchen er ny, bladene er nye RJX.Motor er helt ny original MSH/Scorpion 880KV som følger med disse kittene og original YGE esc følger med samt ferdig koblet RPM sensor fra Hobbywing koblet med esc for å bruke govenour funksjon.På hale er det brukt en Align DS655 servo og på swash er det Align DS510 servoer.Ett av Canopyene som følger med er skadet i samme kræsj som gjorde att jeg bygget denne opp på nytt fra grunnen men fult brukende til hverdagsbruk.Har en ny canopy som følger med, begge er forresten glassfiber og ikke plast som originalen.Den nye kom med en fabrikkskade/transportskade på ene festet som jeg har fikset med 2 komponent, vil og forsterke denne ytterligere for avsending.Jeg selger denne uten gyro med alle delene du ser på bildet til 2500,- ferdig prutet.Her kan du få en billig 500 med deler til ett vondt år som du setter opp med valgfri gyro.Er så mye posenytt her att du får heller ringe å spørre så skal jeg liste opp hva som følger med.Jeg får snart en Fullsize Kbar, Mikado kopi i posten som er en blåkopi av originalen med løs sensor, du setter den opp med Vbar software, bare ikke oppgrader den med samme program, spør så forklarer jeg.Vet ikke helt når denne kommer men burde være her innen en uke, ble noe forsinket pga av Kinesisk nyttår.Denne kan følge med for 300,- ekstra som er litt under kostpris på import men da må du som sagt vente litt.Går handelen fort og smertefritt får du med ett batteri i ok stand.Du trenger ikke prute på denne prisen, sjekk hva disse kittene koster først, bare delene som er posenye her er for flere tusen om jeg ikke tar mye feil.Modellen går for å være svært bra kvalitet og er av kjennere fortrukket framfor Trex pga av lav vekt og enorm respons for akrobatisk flyving.Jeg selger denne fordi jeg ikke får tid til å bruke den og heller vil bruke peng på ny elektronikk til mine andre store modeller.Modellen kan og fort oppgraderes til strukket versjon med ca 10cm større disk med dette settet http://www.fast-lad.co.uk/store/prod...id=11204Kjøper dekker eventuell frakt, sendes ikke i oppkrav pga av blandet erfaring, kun forskuddHar du en GPS unit til Skookum er bytte interessant, En Skookum SK720BE eller BavarianDemon3SX er heller ikke å forakte

More...
Working...