Announcement

Collapse
No announcement yet.

Align T-rex 250 DFC pro Super combo- kan byttes i strømforsyning/lader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Align T-rex 250 DFC pro Super combo- kan byttes i strømforsyning/lader

    Jeg sitter med en komplett t-rex 250 dfc pro modell jeg egentlig ikke har tid eller ork til å bygge opp før om en stund og lurer på om det er noen andre med mindre fingre og større tålmodighet(ikke minst bedre syn he he) enn meg som har lyst å gå løs på den.Kom med budHar en strømforsyning som ser ut til å synge på siste vers og en lader som drar på årene men trenger mest det første.Har du noe sånt av kvalitet liggende som kan interessere bytter jeg gjerneHeliet er pro utgaven og det følger med 2 stk Align 3s 850mAh - 30C batterier.Er satt opp med følgende elektronikk:Turnigy plush Brushless ESCRCM-BL250MX(3600KV) Brushless motorDS425M Digital servo x 1DS415M Digital servo x 33GX Programmable Flybarless SystemDenne er som sagt bare delvis satt sammen av forrige eier, jeg har kun tittet i esken og det jeg kan se er att elektronikken, servoer o.l er ok.Av det jeg kan se av mekanikk trenger den kun en ny stang(tail rod) til haleservoen, koster 38,- (H25118T 250PRO Tail Linkage Rod) da originalen er borte, er og ett plastfeste som er litt hard behandlet, sikkert hatt problemer med å løsne en skrue, men dette er kun kosmetisk og ikke nødvendig, er vel deler for under en 100,- lapp.Var og noe motstand på tailpitch sliden på halen men sikkert bare en justerings sak eller for hardt teitet skruer på link armene, har sjekket at aksling på hale ikke er bent og ikke skadet hverken her eller på mainshaft.Settet virker bra holdt og lite brukt og trenger lite omtanke før det er en komplett liten hissig rakker du kan kose deg med.Er du flink til å overtale meg kan det hende att jeg bygger den ferdig men vil helst slippe da jeg har nok å skru på om dagene.Foruten standard kit følger det med mye posenye deler og deler ellers, masse torquedrev, 2 maingear med enveis lager, main/feathering shaft, lager, skruesett, bunnplate, halebom osvKikk på bildene.Er og oppgradert med carbon halebomFølger med ett sett carbon blad med noen merker i tupp og ett sett plastikkblad posenye.Kan og selges med en futaba S-FHSS receiver eller en Orange FHSS 8ch receiver(Futaba kopi), den siste tar litt plass men kan brukesMerk att denne må du(mest sannsynlig he he) bygge ferdig selv og noe kunnskap og erfaring er påkrevd for å lykkes med det.Har du ikke satt opp eller skrudd sammen 6ch heli vil jeg ikke anbefale kjøp

    More...
Working...
X