Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
5. Goblin 700 Competition Gul:a. Esc: Kosmik 200+ HVb. Motor: Scorpion HK4530-500KV World Speed Record LE nr. 039c. Swash servoer: Align BL 800H Brushlessd. Hale servo: Align BL850He. Flybarless: Brain med Jeti Duplex RSat2 og JLog 2.56. Goblin 700 Gul/Oransje:a. Esc: Kosmik 200+ HVb. Motor: Scorpion HK4530-540KV World Speed Record LE nr. 738c. Swash servoer: Align BL700Hd. Hale servo: Align BL750He. Flybarless: Spektrum AR7200BX7. Goblin 700 Gul/Grønn:a. Esc: Kosmik 200+ HVb. Motor: Scorpion HK-4530-540KV World Speed RecordLE nr. 644c. Swash servoer: Align BL700Hd. Hale servo: Align BL750He. Flybarless: Spektrum AR7200BX8. Goblin 630 Gul/Oransje:a. Esc: Kosmik 160+ HVb. Motor: Scorpion HK-4530-540KV World Speed Record LE nr. 813c. Swash servoer: Torq BL9180d. Hale servo: TORQ BL9188e. Flybarless: Spektrum AR7200BXDet er selvfølgelig minst 1 satellitt, DSMX, på alle maskinene. Det følger med mye utstyr og deler til alle disse; har 3 bokser fulle med ekstra deler, som ble bestilt med når jeg bestilte maskinene. Det følger også med en ekstra canopy til Competition, fordi det som fulgte med hadde fått transport-skade. Competition er klargjort for maiden, men aldri flydd.De to andre har 5-10 turer hver seg, aldri kræsjet, og flyr som en drøm, skal sies.Batterier som medfølger, jeg har 3 pakker til disse maskinene:OptiPower Ultra 4300mAh 100C.Jeg kan sikkert rote frem noen flere batterier til 630, ikke helt oversikt hva jeg har, men finner sikkert en god løsning til kjøpers fordel . Pris er satt omtrentlig, noe som betyr forkjellig pris på 700 maskiner, og 630. Bare å gi bud, så kommer vi sikkert til enighet.?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.