Unconfigured Ad

Collapse

Let models Ventus 1:3 med KTW og vandtanke

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Let models Ventus 1:3 med KTW og vandtanke

Jeg hentet ovenstående brugte model i Schweitz sidste efterår. Efter en gennemgribende renovering af radioinstallationen mm. i vinter, har jeg fået godkendt og fløjet et par gange i år og har erkendt at storsvæver ikke er noget for mig. Derfor sættes den nu til salg.Modellen kan studeres nærmere på Let's hjemmeside:http://www.letmodel.cz/gallery-ventus2c.htmModellen er fra producenten udstyret med deres eget optrækkelige understel og SLS 22 klapdrev (KTW). Klapdrevet giver med 8S setup masser af power til at starte fra en græsbane.Desuden er der vandtanke i begge vinger med plads til ca. 3 liter, som kan tømmes fra radioen inden landing. Der medfølger fuld cockpit med pilotdukke. To sæt vingestål. Et i ren kul og et i rustfri kul.Der er brugsmærker på modellen, men den har aldrig være styrtet og har fuld styrke til frisk flyvning.Modellen vejer 15 kg flyveklar plus de 3 liter vand.Der er monteret 16 servoer og 12 kanal Emcotec powerpanel i modellen. Jeg har skiftet de 10 af servoerne med bla. 25 kg titanium servoer på højderor og understel.Hvis du flyver Futaba, kan modtager evt. medfølge.Der medfølger følgende akkupakker som kun har været laddet op tre gange:Modtager/powerpanel forsyning: 2 x 2S Nano-Tech 4000 mAh 25-50CKlapdrev forsyning: 2 x 4S Nano-Tech 5000 mAh 25-50CDesuden har jeg købt et komplet sæt meget lækre forede stof vingetasker hos Revox i Polen som er skræddersyet til modellen. Modellen befinder sig i Aarhus.Pris: kr. 27.000,-(Det er langt under det halve af nypris for en model med den udrustning)Mvh. Peter BejerholmTlf. +45 6055 5187

More...
Working...