Unconfigured Ad

Collapse

Mikado 600 Logo med mye deler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

Mikado 600 Logo med mye deler

Mikado Logo 600 i bra stand selges med mye ekstra og batterierEn noe slitt canopy følger med og 2 stk 6S batterier 5000mah Turnigy, det ene er i så som så stand og egner seg ikke til så mye annet en fin flyving og hovring, den andre er ok men godt bruktEr hovedsaklig flydd på lav rpm med 6S oppsett men kan fint settes på 10S batteripakkeda oppsettet er laget for detØnskes dette kan dette selges løst med på da det er en kompis sine, disse er i svært god stand med 2.3-3,5 mohm på cellene å betrakte som mer eller mindre ubrukt, er 2 pakker på 10S 3000mah, ønsker 700,- pakken.Er mulig jeg og kan selge en carbon ramme via samme kompis om en ønsker å oppgradere denne modellen, her er det med alt som trengs for å strekke den til SE og mye deler, alt dette kan selges for 1500,- løst.Kjøpes 10S batteri pakker og denne oppgraderingen vil det blir gitt rabatt på totalbeløpet med rammen og de deleneLogoen er satt opp med:Kontronik 80A HV escKontronik Tango 730KV motor som kan brukes opp til 10S pakkerFølger med Kbar/Vbar kopi som flybarless gyroServoer er Align DS610/620Modellen er i svært god stand og flyr som en drømSomsagt kan du og via de andre delene jeg har tilgjengelig oppgradere den til en skikkelig heftig modell med carbon ramme som tåler kraftigere motor oppsett, har og en Kontronik Pyro 700-52 motor som kan selges medFor logoen alene ønsker jeg 3999,- ink frakt med de delene du ser på bildeneØnsker carbon ramme og ekstra deler for å oppgradere den blir det 1500,- og supplerer du dette med de 2 10S batteripakkene får du dette samlet til 2500,- ekstraGi en lyd om dette frister og se gjerne og mine andre annonser da jeg og selger radioer og mottakere om du vil ha en komplett pakkeP.S Trex 250 på bildet blir solgt i en annen annonse

More...
Working...