Unconfigured Ad

Collapse

SAB Black Thunder /kun med motor Xnova 4525-600kv

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RSS
    • Dec 2013
    • 6055

SAB Black Thunder /kun med motor Xnova 4525-600kv

Jeg VURDERER og selge min Black Thunder kun med motor, resten av elektronik blir tatt av,selges for at en ny er på vei (700). Dette har jeg bygget selv, så kan garantere den aldri har vært krasjet eller hard landet.Dette helikoptert flyr utrolig fint når det gjelder 3D eller speed,Er et veldig stabilt heli, er en fryd og fly det.Motor som sitter i det er samme motoren som Tareq Alsaadi bruker i sin thunder.Motor Xnova 4525-600kv, ble kjøpt inn ny til denne modellen.Montert nytt skids, Std følger med.Følger med forsterket main drevHead speed jeg har brukt på den 1750-2200-2450.Det var en raklamarsjon på Thunder, var noe galt med head demper på dem som følgte med kit, så dem sendte ut nye og dem er montert på denne.Er montert mindre hale pulley, det gjør at halen sitter bedre ved lav head speed, Std følger med.Er monter 22 Motor pulley på den, Std følger med.Er vel ikke noe mere og skrive om det, er bare et helt topp heli.Batteri følger IKKE med.Legger ved et bilde sammen med en 700 speed, så en 700 er ikke mye større.Er ikke hjemme igjen før den 28 August. Men er og få tak i på mail. lasse.ronsen@gmail.comhttps://www.youtube.com/watch?v=GFjyXBiwb_k

More...
Working...